مدیر کمیته امداد ملایر از جذب 606 حامی در ماه مبارک رمضان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: کمک این حامیان به ایتام در ماه رمضان 13 میلیون تومان بوده است.
کد خبر: ۶۸۴۱۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۶ 29 July 2015
مدیر کمیته امداد ملایر از جذب 606 حامی در ماه مبارک رمضان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: کمک این حامیان به ایتام در ماه رمضان 13 میلیون تومان بوده است.

به گزارش فارس؛ علی کولیوند با اشاره به اینکه در حال حاضر کمیته امداد در بخش‌های مختلف به بیش از 15 هزار خانوار زیر پوشش خدمات‌رسانی می‌کند، اظهار کرد: هدف ما توانمندسازی خانواده‌های زیر پوشش است.

وی از جذب 606 حامی در ماه مبارک رمضان در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: کمک این حامیان به ایتام در ماه رمضان 13 میلیون تومان بوده است.

مدیر کمیته امداد ملایر با بیان اینکه در حال حاضر 6 هزار و 923 حامی سرپرستی یک‌هزار و 74 یتیم زیر پوشش کمیته امداد را بر عهده دارند، گفت: هر کدام از ایتام دارای چهار حامی هستند.

وی یادآور شد: بیشتر حامیان از شهر تهران و ملایر هستند به طوری که ملایر از نظر جذب حامی رتبه برتر را در استان همدان دارد.

کولیوند با اشاره به اقدامات خیرین در ماه رمضان به منظور حمایت از مددجویان زیر پوشش گفت: اطعام 25 هزار و 64 نفر با هزینه 136 میلیون تومان توسط خیرین و اوقاف ملایر؛ اجرای طرح مفتاح‌الجنه و سرکشی از 721 خانوار زیر پوشش در ماه رمضان از جمله برنامه‌های کمیته امداد ملایر بوده است.

وی گفت: در طرح مفتاح‌الجنه 721 سبد کالا با مبلغ 18 میلیون تومان هر سبد از 50 هزار تومان تا 200 هزار تومان به هر خانوار توسط خیرین و مسئولان به خانواده‌های زیر پوشش اهدا شد.

مدیر کمیته امداد ملایر از تقبل 10 مورد جهیزیه توسط خیرین در ماه رمضان در راستای حمایت از نوعروسان زیر پوشش خبر داد و گفت: مبلغ این تعداد جهیزیه 22 میلیون تومان بود که مقداری از آن توسط خیرین به کمیته امداد پرداخت و مابقی نیز تعهد شده است.

وی افزود: سال گذشته 342 مورد جهیزیه نیز با مبلغ 550 میلیون تومان برای نوعروسان زیر پوشش این نهاد توسط خیرین تهیه شده است.

کولیوند از جمع‌آوری بیش از 77 میلیون تومان زکات فطریه در ملایر خبر داد و گفت: از این مقدار 75 میلیون تومان زکات فطریه عام و یک‌میلیون و 900 هزار تومان نیز مربوط به زکات فطریه سادات بوده است.

وی با اشاره به سفر رئیس کمیته امداد کشور به همدان خاطرنشان کرد: در دیدار مدیران کمیته امداد شهرستان‌ها با ایشان، پیشنهاد پیگیری چرایی عدم اجرای تعدادی از بندهای برنامه‌های سوم و چهارم توسعه در راستای محرومیت‌زدایی داده شد که ایشان قول پیگیری آن را دادند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار