رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری همایش«ورامین انقلابی» با تبیین روحیه ولایت مداری و دینداری در ورامین خبر داد.
کد خبر: ۶۸۴۵۷۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۶ 27 November 2018

محمودی در ادامه با اشاره به اینکه جلسات ستاد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در همه شهرستان های استان تهران برگزار شده است، افزود: در همه این شهرستان ها ستادها شکل گرفته است و همه مدیران و ائمه جماعات و فرمانداران و دستگاه های اجرایی پای کار حاضر شده و اماده برگزاری چهلمین سالگرد هستند.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۸ کمیته برای برگزاری چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی انتخاب شده و در حال فعالیت هستند، گفت: امیدواریم در کمیته ها اهمیت چهلمین سالگرد که اوج آن در ۲۲ بهمن است، بیشتر درک شود و تلاش و فعالیت خود را برای برگزاری هر چه باشکوه تر این مراسم بیشتر کنند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در خصوص فعالیت های انجام گرفته در شهرستان ورامین برای آمادگی چهلمین سالگرد انقلاب و تبیین دستاوردهای انقلاب طی چهل سال اخیر گفت: در این خصوص کتاب «چهل سالگی انقلاب» و دستاوردهای انقلاب در شهرستان ورامین منتشر شد که در سطح کشور نیز تاثیر گذار بوده است.

محمودی با اشاره به اینکه تدوین کتاب «چهل سالگی انقلاب» در تمام شهرستان ها تاکید شده است بیان داشت: اعلام شده که باید خدمات ۴۰ ساله انقلاب را مورد تدوین قرار بدهند که این کار در ورامین انجام شد و با پیگیری های صورت گرفته این مجموعه تدوین شد و یک کارنامه ۴۰ ساله انقلاب مختصر در ورامین تشکیل شده که برای ۴۰ سالگی انقلاب یه یادگار بماند.

وی افزود: توصیه می شود در طول این ایام فعالیت تمام دستگاه ها با تبیین دستاوردها ی انقلاب همراه باشد چرا که جوانان ما انقلاب را ندیده اند و هم اکنون با هجمه های مختلف دشمن قرار دارند و در این بمباران فضای مجازی اگر نتوانیم دستاوردهای انقلاب را منتقل کنیم، می بینیم که جوانان دچار تردید و شبهه می شوند و امیدواریم در غالب این کمیته ها دستاوردها را با برگزاری نمایشگاه هایی در همین خصوص به خوبی تبیین کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران از برگزاری «همایش ورامین انقلابی» که هفته آینده در ورامین برگزار می شود، نیز خبر داد و اظهار داشت: این همایش توسط دانشگاه علمی کاربردی ورامین اجرا می شود و در آن سعی شده که روحیه ولایت مداری و دینداری را تبیین و حفظ کنیم.

 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار