سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک گفت: توسعه کشت گلخانه ای با جدیت در قرچک پیگیری می شود.
کد خبر: ۶۸۴۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲ 27 November 2018

سرپرست فرمانداری قرچک:

بهمن خطیبی صبح سه شنبه در جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید و توسعه کشت گلخانه ای که با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و دیگر رؤسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، رونق کشت گلخانه ای را یکی از مهمترین برنامه ها در این شهرستان دانست.

وی با تأکید بر اینکه بایستی سهمیه شهرستان برای توسعه کشت گلخانه ای تا پایان سال محقق شود، افزود: ادارات سعی کنند سرمایه گذاران در بوروکراسی اداری سردرگم نشوند بلکه نهایت مساعدت در چارچوب قانون لحاظ شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان قرچک بیان کرد: سرمایه گذاری نیاز منطقه است بخصوص در حوزه هایی که منتج به نتایج مثبت می شود از جمله کشت گلخانه ای که به بهره وری منابع آب کمک خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک عنوان کرد: با توجه به سیاست دولت در راستای بهره وری منابع آب، توسعه کشت گلخانه ای با جدیت در قرچک پیگیری می شود و ادارات موظف به همکاری شایسته با سرمایه گذاران هستند.

وی خطاب به ادارات عضو ستاد گفت: درخواست متقاضیان به دقت از سوی ادارات متولی بررسی و استعلام های مربوطه بخصوص مواردی که مربوط به تعیین حریم شهر و روستاست با صرف کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود.

خطیبی ضمن تأکید بر رعایت قانون در تمامی شرایط، خواستار پیگیری تعهدات استانی از سوی دستگاههای ذیربط شهرستانی شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار