کد خبر: ۶۸۴۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳ 27 November 2018

تابناک / عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با بیان اینکه زباله، معماری و شهرسازی، محیط زیست و بیکاری از چالش‌های اصلی استان گیلان هستند گفت: سبک زندگی و اهداف در جامعه ایرانی عوض شده است.

 

علی کرمی در همایش پدافند غیرعامل دستگاه‌های غیر اجرایی استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رشت اظهار داشت: سلطان‌های سکه، طلا، شکر، ارز و غیره افراد باهوشی هستند که می‌توانند از سوراخ‌های قانونی نظام اداری عبور کنند.

وی افزود: مقامات کشورمان در جواب یک مقام آمریکایی گفتند که با اضافه غذای مردم ایران می‌توانیم 40 میلیون کارتن خواب امریکایی را سیر کنیم که البته جواب خوبی دادند اما این نشان می‌دهد که میزان اسراف در کشور بالا است.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی با اشاره به اینکه کار امام راحل در ایجاد بسیج همانند یک معجزه بود ابراز داشت: کارمند بسیجی در صورت دیدن پرداخت رشوه باید با اخلاق خوب نهی از منکر کند.

وی با اعلام اینکه در سیستم آموزشی کشور مافیا ایجاد شده است و وزیر آموزش و پروش نمی‌تواند در مقابل موسسات آموزشی ایستادگی کند گفت: بعضی از معلمان برای آوردن شاگردان به کلاس خصوصی خودشان به طور کامل درس نمی‌دهند.

کرمی با تاکید بر اینکه اگر صنعت خودرو به مدت 5 سال در اختیار بسیجیان قرار بگیرد کشورمان می تواند از کره جنوبی جلو بزند اظهار داشت: با تفکرات بسیجی توانستیم به بهترین عملکرد در بخش هوا و فضا و موشکی دست پیدا کنیم.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی با بیان اینکه آمریکا 90 پایگاه در اطراف ایران دارد عنوان داشت: کشور آمریکا در حال فروپاشی است و همانگونه که شوروری از بین رفت امریکا به سرنوشت شوروی دچار می‌شود.

وی با اعلام اینکه اتاق فکر امریکا برای هر استان کشورمان یک نقشه دارند خاطر نشان کرد ابراز داشت: رژیم اسرائیل افراد فارسی زبانی دارد که در شبکه های مجازی بر روی تغییر تفکرات مردم ایران کار می کنند.

کرمی با تاکید بر اینکه چهره تهدیدات دشمن تغییر کرده است و از روش‌های علمی و بیولوژیکی به دنبال تخریب ایران هستند خاطرنشان کرد: سنبل آبی یک تهدید آشکار از سوی دشمن برای استان گیلان است.

مدرس و محقق پدافند غیرعامل در زمینه تهدیدات نوین زیستی و محیطی افزود: تغذیه سالم، کاهش استرس و اضطراب، ورزش و تحرک، دعا و نیایش، خواب صحیح و احساسات مثبت بر روی سلامتی انسان تاثیرگذار هستند.

وی با اعلام اینکه 37 کشور در جهان کشت محصولات تراریخته را ممنوع کردند گفت: قند، چربی و نمک بر روی غذای مردم تاثیر گذاشته است و مردم باید از غذاهای مفید استفاده کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار