سرپرست فرمانداری قرچک:
سرپرست فرمانداری قرچک در جلسه کشت گلخانه‌ای گفت: سعی کنید سرمایه‌گذاران را در بوروکراسی اداری سردرگم نکنید بلکه نهایت همکاری و مساعدت در چارچوب قانون لحاظ گردد.
کد خبر: ۶۸۴۶۸۰
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 27 November 2018
جلسه ستاد تسهیل رفع موانع تولید و کشت گلخانه‌ای با حضور بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری شهرستان قرچک، معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی و دیگر رؤسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.

سرپرست فرمانداری قرچک در این جلسه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که در حوزه جهاد کشاورزی در شهرستان باید انجام شود و همکاری و مساعدت همه دستگاه‌ها را می‌طلبد رونق کشت گلخانه‌ای است.

 خطیبی گفت: توسعه کشت گلخانه در راستای اقتصاد مقاومتی و اشتغال‌زایی است و از همه مهم‌تر با توجه به کمبود منابع آب، توسعه گلخانه‌ها از جمله سیاست‌های نظام و دولت است.

وی افزود: با برنامه‌ریزی مناسب و رفع موانع و مشکلات سرمایه‌گذاران در مسیر تولید به‌راحتی می‌توانیم از طریق کشت گلخانه‌ای با مصرف حداقل آب بیشترین تولید را در حوزه کشاورزی در شهرستان قرچک داشته باشیم و این پتانسیل خوب در شهرستان موجود است.

وی تأکید کرد: باید تلاش کنیم سهمیه شهرستان برای توسعه کشت گلخانه‌ای که در راستای اقتصاد مقاومتی ایجاد اشتغال و تولید است را تا پایان سال محقق کنیم.

وی در ادامه خطاب به مسوولان ادارات گفت: سعی کنید سرمایه‌گذاران را در بوروکراسی اداری سردرگم نکنید بلکه نهایت همکاری و مساعدت در چارچوب قانون لحاظ گردد تا سرمایه گذار با فراغ حال به سمت تولید و اشتغال روی آورد.

این مسؤول گفت: جهت پیشرفت و توسعه شهرستان سرمایه‌گذاری نیاز منطقه است به‌خصوص در حوزه‌هایی که منتهی به نتایج مثبت می‌شود ازجمله کشت گلخانه‌ای که به بهره‌وری آب کمک خواهد کرد.

سرپرست فرمانداری قرچک خاطرنشان کرد: درخواست متقاضیان و کارآفرینان به‌دقت از سوی ادارات متولی بررسی و استعلامات با صرف کمترین زمان ممکن پاسخ داده شود؛ به‌خصوص استعلامات مربوط به حریم شهر و روستا.

وی در پایان گفت: اشتغال و کارآفرینی برای ما بسیار مهم است ولی نمی‌خواهیم حتی ذره‌ای بی‌قانونی در امور صورت گیرد و نهادها و دستگاه‌های اجرایی هم تعهدات استانی را در شهرستان پیگیری کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار