به مناسبت ایام ولادت حضرت عبدالعظیم حسنی؛
مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) از برگزاری مسابقات فرهنگی در حرم مطهر حضرت عبدالعظیم(ع) به مناسبت ایام ولادت ایشان خبر داد.
کد خبر: ۶۸۶۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰ 02 December 2018

مصطفی آجرلو عصر شنبه با اعلام خبر برگزاری مسابقه حکمت نامه حضرت عبدالعظیم(ع) به مناسبت ایام ولادت ایشان در جمع خبرنگاران حاضر در حرم اظهار داشت: در ایام ولادت حضرت عبدالعظیم برنامه ها و مسابقات فرهنگی با عتوات مسابقه حکمت نامه حضرت عبدالعظیم  از اول آذر تا پایان آذر ماه برگزار می شود که به قید قرعه به شرکت کنندگان هدایای متبرکی اهداء خواهد شد.

آجرلو افزود: علاقمندان به شرکت در این طرح فرهنگی ، لازم است تعداد اجزاء درخواستی خود جهت تلاوت را، به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۱۲۲۰ ارسال و شماره اجزاء ارسالی از طریق سامانه را تلاوت و به حضرت(ع) هدیه خواهد شد.

وی در خصوص این مسابقه فرهنگی گفت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی میتوانند جهت دریافت پاسخنامه و شرکت در مسابقه با مراجعه به معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس واقع در ضلع شرقی حرم مطهّر و یا مراجعه به شبکه های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی به آدرس های Eitaa.com/faAbdulazim و Sapp.ir/faAbdulazim  اقدام کنند.

وی در رابطه با مسابقه طرح حفظ پیام امام رضا(ع ) بیان داشت: علاقمندان به شرکت در این مسابقه فرهنگی ، پس از حفظ نمودن متن فارسی و عربی پیام امام رضا علیه السّلام به حضرت عبدالعظیم (ع)با مراجعه حضوری به اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی و ارائه محفوظات خود، به قید قرعه هدایای متبرک را دریافت کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اظهار داشت: مسابقه فرهنگی از کتاب حکمت نامه حضرت عبدالعظیم علیه السّلام بصورت حضوری و مجازی است و علاقمندان با مطالعه کتاب حکمت نامه حضرت عبدالعظیم، تألیف حضرت آیت الله محمدی ری شهری، می توانند جهت دریافت پاسخنامه و شرکت در مسابقه با مراجعه به معاونت فرهنگی و امور زائران آستان مقدس یا مراجعه به شبکه های اجتماعی اداره کل برنامه های فرهنگی و آموزشی به آدرس های Eitaa.com/faAbdulazim و Sapp.ir/faAbdulazim اقدام کنند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار