تحریم‌های تحمیل شده علیه ایران در حال فروریختن است؛
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه تحریم‌های تحمیل شده علیه ایران در حال فروریختن است، گفت: آمریکا با بدعهدی در برجام چهره واقعی خود را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۶۸۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰ 04 December 2018

سیدحسین نقوی‌حسینی عصر امروز در نشست مشترک کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی استان تهران و شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز ایران اسلامی همچون دوران هشت سال دفاع مقدس در شرایط جنگی قرار دارد و آرایش امروز ما باید همچون دهه 60 و در شرایط مقابله با دشمن باشد؛ اقتصاد مقاومتی سرلوحه برنامه‌ها و متکی بودن به جوانان داخلی مهم‌ترین این موضوعات است.

وی گفت: استکبار جهانی در جنگ تمام‌عیار از قبیل تحریم، دسیسه و توطئه علیه ایران اسلامی تدارک دیده است تا به خیال خام خود مقاومت مردم ایران را در هم شکند و این تلاش‌ها با شکست منجر خواهد شد؛ چراکه مردم برای این نظام و انقلاب خون اعطا کرده و در راه اقتدار نظام سلامتی خود را از دست دادند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تأکید کرد: آمریکا برای به‌زانو درآوردن مقاومت مردم ایران اسلامی، تمامی توان خود را به‌کاربرده است، ولی امروز شاهدیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب این قدرت آمریکا است که رو به افول است و شاکله تحریم‌هایی که علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی تحمیل‌شده در حال فروریختن است؛ در تحریم‌های جدید هم‌پیمانان خود آمریکا هم از او پیروی نمی‌کنند.

نقوی‌حسینی گفت: این واقعیتی انکارناپذیر بوده که آمریکا بدعهد و غیرقابل‌اعتماد  و چندین چند بار این موضوع را نشان داده است و این در روند مذاکرات هسته‌ای برجام نیز چهره واقعی خود را به نمایش گذشت.

وی بیان کرد: کشور عزیز ایران در چرخه پیشرفت قرار گرفته است و این پیشرفت و ایستادگی، مقاومت و حضور مردم و مسؤولان در همه صحنه‌ها نیاز دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های قرچک، ورامین و پیشوا در مجلس گفت: استان تهران در حوزه‌های بهداشت، درمان، فرهنگ، اقتصاد و بسیاری از زیرساخت‌ها در محرومیت قرار دارد و شهرستان‌های استان، بیش از مرکز از این محرومیت رنج می‌برد.

نقوی‌حسینی خاطرنشان کرد: خدمات به مردم باید به نحو احسن باشد، چراکه هر خدماتی به ملت داده می‌شود، باید درست و به‌موقع باشد و مردم نباید برای دریافت خدمات به استان تهران بروند.

وی افزود: در سفر استاندار سابق به ورامین مصوبات خوبی داشت که باید این مصوبات اجرایی شود؛ مردم دشت ورامین محقق بهترین خدمات هستند، چراکه در همه صحنه‌های حساس نظام و انقلاب پشتیبان رهبری بوده و هستند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از مسؤولان خواست تا نسبت به کارهایی که در این ایام انجام می‌دهند، ایمان داشته باشند؛ چراکه در سابقه تاریخ باقی می‌ماند.

نقوی‌حسینی به وضع بد اقتصادی کشور اشاره کرد و گفت: برای رفع مشکل معیشتی مردم همه باید به میدان بیایند و بدون هیچ منتیکار باید انجام شود؛ چراکه مردم ولی‌نعمت و صاحبان اصلی نظام هستند و با وجود همه مشکلات پشتیبان نظام هستند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار