آیین اعطای۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان کم‌برخوردار استان تهران به همت آستان قدس رضوی تهران ، مؤسسه خیریه حضرت رقیه(س) و ستاد محرومیت زدایی سپاه پاسداران در مجموعه فدک شهرک استقلال برگزار شد.
کد خبر: ۶۹۱۰۸۱
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۹ 15 December 2018
آئین اعطای 100 جهیزیه به زوج های جوان استان تهران +فیلم

به گزارش «تابناک تهران»؛ در ابتدای این مراسم که صبح امروز برگزار شد، مدیر دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران گفت: امروز بسیار روز مبارکی است، زیرا 100 سری جهیزیه را به زوج‌های جوان می‎دهیم تا زندگی خودشان را آغاز کنند.

پرویز سروری با اشاره به اینکه اهدای 320 سری جهیزیه به زوج‌های جوان را در دستور کار داریم، گفت: 100 مورد آن امروز واگذار می‌شود و 220 مورد دیگر در دستور کار است.

وی با بیان اینکه شک نداریم با آغاز زندگی مشترک، برکت‌های بزرگ در زندگی این زوج‌ها رقم خواهد خورد، تصریح کرد: علاوه بر این جهیزیه، آستان قدس رضوی یک سفر مشهد برای این زوج‌های جوان در نظر گرفته است.

سرپرست دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان تهران از تخصیص وام 3 میلیون تومانی به زوج‎های جوان از سوی آستان قدس رضوی خبر داد و گفت: یک بسته فرهنگی نیز تهیه شده که به همراه جهیزیه به این زوج‎ها تقدیم خواهد شد.
سروری با تأکید بر اینکه بهتر از این هدایا، روح تعاون و همکاری است که مردم نسبت به یکدیگر دارند، گفت: نامی از هیچ کدام از خیرین برده نخواهد شد و شما آن¬ها را نمی‌شناسید، اما همین افراد گمنام با اخلاص ویژه‌ای که داشتند، این حرکت زیبا را رقم زدند.

در پایان این مراسم جهیزیه‎ها به زوج‎های جوان تحویل داده شد. یخچال، لباسشویی، اجاق گاز، بخاری گازی، جارو برقی، فرش ماشینی، سرویس چینی و برخی اقلام ضروری دیگر در این جهیزیه‌ها پیش‌بینی شده بود.

گوشه هایی از این مراسم معنوی را در زیر مشاهده می کنید:

انتهای پیام/

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار