سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی:
سرپرست آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: هدف گذاری برای سه ماه آتی سال تحصیلی در اولویت قرار گیرد.
کد خبر: ۶۹۱۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ 17 December 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی عباس سعیدی در جلسه شورای معاونان اداره کل ضمن تبریک هفته (قرآن ،عترت و نماز ) و هفته پژوهش از زحمات کلیه همکاران که در این مدت تلاش کرده اند تقدیرو تشکر کرد

وی ضمن تشکر از زحمات مدیرکل نوسازی ادامه داد: در هفته گذشته مدرسه ای با مشارکت خیرین در شهرستان مانه وسملقان افتتاح شد که در این آیین مقرر شد اعتباری بالغ بر 100ملیون ریال برای تغذیه دانش آموزان نمونه دولتی از طرف موسسه خیریه تخصیص داده شود.

عباس سعیدی خاطر نشان کرد: گزارش سه ماه از اقدامات صورت گرفته تدوین گردد ومورد نقد قرار گیرد تا مشکلات برطرف گردد.

سرپرست آموزش و پرورش بیان کرد: برای سه ماه سال تحصیلی آتی هدف گذاری برای اقدامات خود داشته باشید و براساس شاخص ها به سمت جلو حرکت کنید.

*وسایل گرمایشی برای مدارس با اعتباری بالغ بر 8میلیارد ریال خریداری شده است .

مدیرکل تجهیز وتوسعه و نوسازی مدارس استان نیز در این جلسه افزود: وسایل گرمایشی بااعتباری بالغ بر 8میلیارد ریال خریده شده است که در روز های آتی توزیع می گردد.

وی ادامه داد: برای نگهداری از وسایل گرمایشی مدارس نیز اعتباری بالغ بر 2میلیارد و500میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده است .

مهندس فلاح با اشاره به مدارس خشتی و گلی افزود: هم اکنون فقط 3 مدرسه خشتی و گلی در استان باقی مانده که قرارداد ساخت مدارس جایگزین منعقد شده است و تا 2 ، 3 ماه آینده تکمیل می شود.

* تجهیزاتی با اعتباری بالغ بر 1میلیارد و 700میلیون برای مدارس ابتدایی ارسال شد.

معاون آموزش ابتدایی نیز در این جلسه افزود: 170میلیون تومان تجهیزات برای مدارس ابتدایی وشبانه روزی عشایری ارسال شده است .

وی ادامه داد: در سال گذشته 10 دانش آموز امسال 31 دانش آموز دختر در مدرسه شبانه روزی عشایر مراوه تپه تحصیل می کنند.

بدخشان خاطر نشان کرد: 172 کارگاه آموزشی برای تامین مدرس در استان برگزار شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار