در پی حواشی مربوط به درگیری نماینده سراوان و کارمند گمرک؛
تهران- یک عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در واکنش به خبری، مبنی‌بر اینکه برخی از نمایندگان بنا داشتند مانع از حضور وزیر اقتصاد در صحن علنی شوند، می‌گوید: چنین اتفاقی نیفتاده است، اصلا هیأت رئیسه برای توضیح، ایشان را به صحن دعوت کرده بود.
کد خبر: ۶۹۲۴۳۰
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۸ 18 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ محمدعلی وکیلی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی درباره حواشی جلسه غیرعلنی صبح امروز مجلس و این شایعه که برخی از نمایندگان بنا داشتند مانع از حضور وزیر در صحن شوند به ایرناپلاس می‌گوید: نه، چنین اتفاقی نیفتاده است، اصلاً هیأت رئیسه برای توضیح، ایشان را به صحن دعوت کرده بود. 
وی درباره تلاش برخی از اعضای هیأت رئیسه برای جلوگیری از عذرخواهی نماینده سراوان به دلیل فیلم درگیری او و تحت فشار قرار دادن وزیر اقتصاد برای عذرخواهی تصریح می‌کند: نه، اگر چنین موضوعی هم مطرح شده است، من در جریان نیستم. 

روز گذشته ویدیویی از محمدباسط درازهی، نماینده سراوان در مجلس شورای اسلامی منتشر شد که وی در این ویدیو با کارمند گمرک، دچار درگیری کلامی شده است. شب گذشته نیز ویدیویی از این نماینده منتشر شد که در آن مدعی می‌شود فیلم منتشر شده تمام ماجرا نیست و کارمند گمرک و ارباب‌رجوع‌ به او و قوم بلوچ توهین کرده‌اند. 
صبح امروز نیز بهارستانی‌ها در جلسه‌ای غیرعلنی با وزیر اقتصاد به گفت‌وگو نشستند و بنا شده است جزئیات ماجرا توسط مسعود پزشکیان، رئیس هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان و فرهاد دژپسند، وزیر امور اقتصاد و دارایی بررسی و تا فردا اعلام شود. با این حال، گروه دیگری از نمایندگان به بهانه آنکه عده‌ای به شأن نمایندگی توهین شده است، استیضاح وزیر جدید اقتصاد را کلید زده‌اند.

برچسب ها: محمدعلی وکیلی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار