معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری متهمی طی روزهای گذشته خبر داد که پس از کندن گوش برادر زنش در یک نزاع خانوادگی، دیگر اعضای خانواده همسر را نیز به مرگ تهدید کرده بود.
کد خبر: ۶۹۳۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱ 22 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس پایتتخت سرهنگ علی ولیپور گودرزی گفت: روز سه شنبه هفته گذشته پرونده ای به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ ارجاع شد که طی آن شکات عنوان کرده بودند دامادشان به نام 'جعفر' (32ساله) آنان را به قتل تهدید کرده است.
وی ادامه داد: با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع «تهدید به ارتکاب جنایت» تحقیق برای دستگیری متهم در دستور قرار گرفت و مشخص شد متهم طی نزاع و درگیری با دو برادر زنش،گوش چپ یکی از آنها را با دندان کَنده و پس از آن همسر و اعضای خانواده وی را به قتل تهدید کرده است.
برپایه این گزارش، برادرزنِ متهم پرونده درباره شب درگیری به کارآگاهان گفت: خواهرم با من و برادرم تماس گرفت و عنوان کرد که همسرش او را مورد ضرب و شتم قرار داده است و ما به حمایت از خواهرمان به خانه آنها رفتیم.
وی گفت: داخل خانه با جعفر درگیر شدیم که ناگهان وی با دندان گوش چپم را گرفت و آنچنان فشار داد که گوشم به طور کامل کنده شد.
وی افزود: پس از آن جعفر فراری کرد و طی این مدت در تماس های مکرر تلفنی،خواهرم و همه ما را نیز به قتل تهدید کرد.
معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ همچنین اظهارداشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد جعفر پس از درگیری مدتی از تهران متواری شده و بعد از چند روز مجدد بازگشته است.
ولیپور گودرزی گفت: جعفر در مفخیگاهی که منزل یکی از دوستانش در بلوار فردوس بود شناسایی، روز جمعه دستگیر و به پلیس آگاهی پایتخت منتقل شد.
به گزارش ایرنا متهم نیز پس از دستگیری گفته است: نزدیک به 10 سال است که ازدواج کرده ام تا اینکه حدود دو ماه پیش و به اصرار اعضای خانواده همسرم به تهران آمدیم و از آن زمان به بعد دخالت های آنان، زمینه آغاز اختلافات ما را به وجود آورد.
وی افزود: روز سه شنبه با همسرم درگیری شدیدی پیدا کردم و او نیز به برادرانش زنگ زد و آنان به خانه ما آمدند که در ادامه باهم درگیر شدیم و آن اتفاق رخ داد.
به گفته معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، متهم با صدور قرار قانونی شعبه اول بازپرسی دادسرای ناحیه 4 تهران و به منظور انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است.

برچسب ها: اخبار حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار