حمیدرضا تاجیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین ، همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 23 اسفند ماه امسال در چهار پایگاه ثابت و موقت شهرستان ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۶۹۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۳ 23 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ حمیدرضا تاجیک روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح زمستانی جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین ، همزمان با سراسر کشور آغاز و تا 23 اسفند ماه امسال در چهار پایگاه ثابت و موقت شهرستان ادامه خواهد داشت.
وی گفت: در این طرح پایگاه ثابت بین شهری جمعیت هلال احمر شهید اردستانی امامزاده عبدالله در محور قم – گرمسار ، پایگاه ثابت کشیک اداری در محل اداره جمعیت هلال احمر ، پایگاه موقت پل چرمشهر در محور قم – گرمسار و پایگاه موقت بین شهری در پلیس راه قرچک ، خدمات امداد و نجات را به آسیب دیدگان احتمالی و مسافران ارائه می دهند.
تاجیک افزود: در این پایگاه ها 13 نیروی نجات گر ،5 دستگاه خودروی آمبولانس ، ست نجات و امکانات تخصصی امداد و نجات مستقر است.
وی تصریح کرد: این پایگاه به طور شبانه روزی خدمات جستجو و نجات، ‌اسکان اضطراری مسافران در راه مانده و فوریت های پزشکی را به مسافران و آسیب دیدگان ارائه می دهد.
رئیس جمعیت هلال احمر ورامین تصریح کرد: استقرار دو پایگاه ثابت و سیار هلال احمر در محور قم – گرمسار که در جنوب شهرستان ورامین واقع شده ، از اهمیت ویژه ای برخوردار است و می تواند از بروز تلفات انسانی در هنگام حوادث جاده ای بکاهد.
وی تصریح کرد: جمعیت هلال احمر شهرستان ورامین در راستای اجرای طرح زمستانی ، با تجهیز انبار کالا به وسایل امدادی و بسته های تغذیه ای ، آمادگی کامل برای امداد رسانی به مسافران را دارد.
وی افزود : با هماهنگی های به عمل آمده با بخشداری جوادآباد از توابع شهرستان ورامین ،‌ مساجد ، حسینیه ها و تکایای این شهرستان به منظور اسکان اضطراری آماده شده و در مواقع ضروری این اماکن آماده پذیرایی از مسافران می باشند .
ورامین با 300 هزار نفر جمعیت در 35 کیلومتری جنوب شرق تهران واقع شده است.

برچسب ها: ورامین
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار