رییس ابفای ساری خبرداد؛
بهزاد برارزاده مدیر اب وفاضلاب شهری شهرستان ساری از اجرای بیش از ۲۰هزار متر اصلاح و توسعه شبکه آبرسانی و ۵هزار متر شبکه جمع آوری فاضلاب ساری ابراز کرد و گفت ؛اقدامات اجرایی دیگری نظیر ساماندهی ، ارتقای حفاطت تاسیسات وجلوگیری از هدرفت اب و... از دیگر برنامه های دردست اقدام این شرکت می باشد
کد خبر: ۶۹۴۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸ 23 December 2018

مدیرامورآب وفاضلاب شهری ساری گفت: بیش از۲۰۰۰۰ مترلوله گذاری برای اجرای عملیات اصلاح وتوسعه شبکه آبرسانی اجرا و نیز بیش از۵۰۰۰ مترشبکه جمع آوری فاضلاب در ساری از ابتدای امسال تا آخر آبان ماه احداث شد.
به گزارش شرکت آبفاشهری مازندران، بهزاد برارزاده ضمن اعلام خبر بالا افزود: در حال حاضر بیش از ۲۳ درصد مشترکین شامل جمعیتی بالغ بر ۱۳۴۳۶۷ نفر از خدمات فاضلاب شهری بهره مند هستند .
وی، با اشاره به نصب ۱۶۸۵ انشعاب جدید فاضلاب در این مدت تصریح کرد: تا کنون ۳۳۶ کیلومتر شبکه فاضلاب در اقطار مختلف در این شهر ایجاد شد.
مدیر امور آبفاشهری ساری، اظهار داشت: در این مدت نسبت به نصب ۹۹۷ فقره انشعاب جدید آب اقدام شد.
برارزاده، از تعویض ۱۵۶۱ کنتور خراب به منظور اندازه گیری دقیق آب فروش رفته و جلوگیری از هدر رفت آب در این مدت خبر داد و گفت: ساماندهی، زیباسازی محوطه ، ارتقای حفاظت فیزیکی چاه ها و تاسیسات آبرسانی و منابع تولید در سطح شهر از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.
وی، به استقرار میز خدمت الکترونیکی در راستای تسهیل و تسریع ارائه خدمات آب وفاضلاب از طریق پورتال شرکت و دفاتر پیشخوان دولت، اشاره و تصریح کرد: به منظور حذف فیزیکی پرونده های مشترکین، نسبت به اسکن و انتقال آن ها به مکان دیگر اقدامات لازم صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار