قرچک- معاون مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور گفت: ۶۰ الی ۷۰ درصد افراد جمع آوری شده از سطح شهرها معتاد هستند.
کد خبر: ۶۹۴۴۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۳ 24 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ فرید براتی سده بعد از ظهر  یکشنبه در حاشیه بازدید از مرکز اقامتی میان مدت زنان و مرکز پیشگیری بهزیستی قرچک طی سخنانی در جمع خبرنگاران با بیان این که افرادی که از سطح شهرها جمع آوری می شوند، به بهزیستی منتقل خواهند شد، گفت: این افراد اگر معتاد متجاهر نباشند، در رده کارتن خواب‌ها قرار گرفته و از مراکز سازمان بهزیستی خارج می‌شوند.

وی از اجرای غربال گری بر روی افراد و معتادان جمع آوری شده از سطح خیابان ها خبر داد و گفت: درمان معتادان متجاهر ۳ الی ۶ ماه به طول می انجامد و سپس این افراد ترخیص می‌شوند و توقع داریم، افرادی که بهبود یافته اند، توسط سایر بخش ها و دستگاه ها مورد حمایت قرار گیرند، تا درمان آن ها همیشگی شود، اگر این اتفاق رخ ندهد، احتمال بازگشت مجدد معتادان به اعتیاد افزایش می یابد.

معاون مرکز پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور با ارائه آماری از غربال گری افراد جمع اوری شده از سطح شهرها گفت: حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد افراد جمع آوری شده، معتاد هستند.

برچسب ها: قرچک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار