قهرمان پرورش اندام جهان گفت: عدم صدور ویزای کانادا در راستای شرکت در مسابقات پرورش اندام، ربطی به مسائل سیاسی نداشت.
کد خبر: ۶۹۵۱۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۷ 25 December 2018

به گزارش تابناک به نقل از خبرگزاری فارس ،در حالی که پیش‌بینی می‌شد مهدی حاتمی، قهرمان پرورش اندام جهان در مسابقات پرورش اندام کانادا به مرحله فینال صعود کند، تمام معادلات برهم ریخت و وی به خاطر عدم صدور ویزا از حضور در این رویداد باز ماند.

مهدی حاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در کرمانشاه در این خصوص، اظهار داشت: سفارت کانادا در صدور ویزا تعلل به خرج داد و سبب شد من از حضور در مسابقات پرورش اندام که سهیمه ورود به مسابقات مسترالمپیا بود را از دست بدهم.

قهرمان پرورش اندام جهان با بیان اینکه عدم صدور ویزای وی به مسائل سیاسی ارتباطی نداشته است، تصریح کرد: با اینکه برخی از سایت‌های ورزشی مدعی بودند که سفارت کانادا به خاطر مسائل سیاسی، ویزای من را صادر نکرده است، اما فکر می‌کنم تقدیر این بود که من در مسابقات کانادا شرکت نکنم.

وی خاطرنشان کرد: تمام این مسائل را فراموش کرده‌ام و تمریناتم را برای حضور در مسابقات آینده پیگیری می‌کنم؛ اوائل سال آینده چند مسابقه مهم پیش رو خواهم داشت که برای کسب سهیمه مسترالمپیا بسیار مهم است.

حاتمی در خصوص تشکیل کمپین کمک‌های مردمی برای «اسحاق قویدل» قهرمان پرورش اندام ایران که به سرطان مبتلا شده است، گفت: قویدل یکی از ورزشکاران و چهره‌های مطرح و بااخلاق پرورش اندام ایران است که گرفتار این بیماری شده است؛ هزینه درمان وی حدود 500 هزار دلار است که از عهده خانواده‌اش خارج است، به همین دلیل تصمیم گرفتیم همراه با دوستان دیگر برای جمع‌آوری این هزینه کمپین کمک‌های مردمی را تشکیل بدهیم.

وی افزود: به عنوان یک کرمانشاهی هیچ وقت کمک‌های قویدل در زلزله سال گذشته سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی را فراموش نمی‌کنم، ایشان روز بعد از زلزله با چند کامیون که سرشار از وسایل مورد نیاز مردم بود به این شهرها سفر کرد و اقلام را میان آسیب‌دیدگان تقسیم کرد.

حاتمی در خصوص وضعیت رشته پرورش اندام کرمانشاه،گفت: یکی از مزیت‌های رشته پرورش اندام کرمانشاه، استعداد خارق‌العاده ورزشکاران استان در این رشته است، این شرایط سبب شده ورزشکاران استان نسبت به شهرهای دیگر در شرایط بهتری باشند.

قهرمان پرورش اندام جهان افزود: با این که حسین شیروانی به عنوان رئیس هیأت زحمات زیادی برای ورزش بدنسازی، پرورش اندام و پاورلیفتینگ متحمل می‌شود، اما او دست تنهاست و به‌علت عدم حمایت از سوی مسؤولان ورزشی با مشکل مواجه خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ورزشکاران کرمانشاه باید مورد حمایت مسؤولان قرار بگیرد، اظهار داشت: ورزشکاران برای رسیدن به موفقیت از جان مایه می‌گذارند و هیچ وقت اجازه نمی‌دهند که به رشته‌ ورزشی مربوطه خدشه‌ای وارد شود، در مقابل مسؤولان هم باید کاری کنند که این مسیر به خوبی طی شود، مثلا اجازه ندهند که استعدادهای شگرف ورزش بیهوده تلف شوند، همان مسئله‌ای که در ورزش کرمانشاه به آن توجه نمی‌شود.

 

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار