شهردار قرچک با اشاره به اینکه افتتاح و ساخت زمین چمن‌های مصنوعی با اولویت انجام می‌شود، تصریح کرد: در دهه فجر احداث کلنگ فرهنگسرای بزرگ شهر به متراژ 2 هزار متر در قرچک به زمین می‌خورد و تا پایان سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۶۹۶۶۰۵
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰ 29 December 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛ محسن خرمی شریف ظهر شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قرچک اظهار داشت: در سال 97 بودجه شهر قرچک بر مبنای 100 میلیارد مصوب شد و توازن این بودجه 60 به 40 بوده است و در حال حاضر این اعتبار از 40 درصد به ۵۳ درصد افزایش‌یافته که یعنی قرچک روی ریل توسعه و پیشرفت در حوزه عمران است.

وی با بیان اینکه در سطح شهر 28 پروژه در حال اجرا است و تعدادی از این پروژه‌ها در دهه فجر افتتاح می‌شود، افزود: دو سرای محله در دهه مبارک فجر افتتاح خواهد شد و بوستانی در حال حاضر در دست اقدام است که پیشرفت 20 درصدی دارد، بهسازی رودخانه «لات آجی» نیز در دستور کار است.

شهردار قرچک افزود: عملیات اجرایی دو سوله بحران قرچک در حال انجام است و پیشرفت 50 درصدی دارد و تا پایان سال به بهره‌برداری خواهد رسید و در ادامه اقدامات عمرانی بهسازی مسیر آرامستان قرچک است که این شهرستان تاکنون آرامستان نداشته است.

خرمی شریف با اشاره به اینکه افتتاح و ساخت زمین چمن‌های مصنوعی با اولویت انجام می‌شود، تصریح کرد: در دهه فجر احداث کلنگ فرهنگسرای بزرگ شهر به متراژ 2 هزار متر در قرچک به زمین می‌خورد و تا پایان سال 98 به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: ممیزی که هدف اصلی آن توزیع همسان امکانات در سطح شهر است و کمک شایانی به بحث بودجه و اعتبارات در سطح شهر می‌کند، توسط شهرداری قرچک در حال اجرا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار