در نشست مدیران کل صدا و سیما و میراث فرهنگی استان مطرح شد؛
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
کد خبر: ۶۹۷۵۱۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۸ 31 December 2018
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد عصر امروز با مدیرکل صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در این دیدار با اشاره به ظرفیت رسانه ملی برای توسعه استان، گفت: آمادگی داریم تا ظرفیت‌های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را بیشتر از گذشته به کشور معرفی کنیم.

امیر رئوف با بیان اینکه این استان ظرفیت‌های گردشگری خوبی دارد، افزود: برگزاری جشنواره‌ها، همایش‌ها و پوشش زنده رسانه‌ای این برنامه‌ها در معرفی پتانسیل‌های گردشگری نقش بسزایی دارد.

وی بیان کرد: از دیگر برنامه‌های رسانه ملی معرفی ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در سطح ملی و بین‌المللی است.
 
باقری: اجرای 170 میلیارد تومان پروژه گردشگری در دولت تدبیر و امید/ رئوف: آمادگی صدا و سیما برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری استان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد هم در این دیدار با تبریک به امیر رئوف به‌عنوان مدیرکل جدید صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، گفت: اداره‌کل میراث فرهنگی استان رابطه تنگاتنگی با رسانه‌های استان به‌ویژه رسانه ملی دارد.

محمود باقری با اشاره به اینکه رسانه امروز نقش مهمی در اطلاع رسانی به جامعه دارد، افزود: درچند سال اخیر به کمک رسانه‌های استانی، ملی و بین‌المللی توانستیم به خوبی ظرفیت های گردشگری کهگیلویه و بویراحمد را معرفی کنیم به گونه‌ای که امروز از این استان به عنوان مقصد جدید گردشگری در کشور نام برده می‌شود.

دبیر کارگروه گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در دولت تدبیر و امید توانسته‌ایم با حمایت بخش خصوصی گام‌های بزرگی را در زمینه زیرساخت‌های گردشگری برداریم، اظهار کرد: از سال 92 تاکنون بیش از 170 میلیارد تومان پروژه گردشگری با مشارکت بخش خصوصی در قالب هتل، هتل آپارتمان، رستوران‌های سنتی، بومگردی‌ها، اردوگاه‌های رفاهی تفریحی احداث شده و برخی نیز در حال احداث است.

باقری افزود: 41 پروژه با حمایت بخش خصوصی در قالب اردوگاه‌های تفریحی و اقامتی در استان شروع کرده‌ایم که خوشبختانه پیشرفت‌های قابل توجهی نیز داشته است.

وی به ساخت هتل چهار ستاره و پارک آبی یاسوج به عنوان یکی از پروژه‌های بزرگ سرمایه‌گذاری گردشگری بخش خصوصی اشاره کرد و گفت: این پروژه در سفر هیئت دولت به استان کلنگ‌زنی شد و تاکنون توانسته‌ایم از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی بیش از 25 میلیارد تومان به این پروژه اعتبار تزریق کنیم که امروز این پروژه از پیشرفت خوبی برخوردار است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وجود 300 جاذبه گردشگری و دو هزار اثر تاریخی در استان وجود دارد، گفت: از 300 جاذبه گردشگری استان، 50 جاذبه در چند سال اخیر از زیرساخت مناسب از جمله جاده دسترسی، سکوهای نشینمن و سرویس بهداشتی برخوردار شدند و از دو هزار اثر تاریخی بیش از 800 اثر در فهرست آثار ملی کشور به ثبت رسیده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار