کد خبر: ۶۹۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ 05 January 2019

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران استان البرز از کشف جسد دختر یخ زده در کوهستان‌های اطراف دروان در این استان ، خبر داد.

به گزارش «تابناک تهران»؛ میثم اکبرپور، گفت: با توجه به اعلام کارشناس بحران و احتمال ورود سامانه بارش شدید برف و کولاک در استان، دیروز جمعه 14 دی، همایشی برای برگزاری کلاس توجیهی و آموزشی در منطقه کوهستانی دروان برگزار شد که حین برگزاری برنامه، یکی از اعضای تیم، مراجعه و اعلام داشت به مورد مشکوکی بر خورده که پس از بررسی حضوری متاسفانه با جسد یخ زده دختر جوان مواجه شدیم.

وی افزود: مراتب سریعا به اطلاع مرکز فوریت‌های پلیس ١١٠ و همچنین کارشناس بحران بهزیستی، گزارش و اعلام شد.

اکبرپور تصریح کرد: پس از بررسی‌های بعمل آمده از آگاهی البرز مشخص شد خانواده دختر جوان، روز گذشته فقدان دختر جوان خود با نام "م- س " 25 ساله را اعلام کرده بودند. همچنین آگهی ناپدید شدن وی از روز یکشنبه 9 دی ماه جاری در شبکه های مجازی، اعلام شده بود.

رئیس انجمن موتورسواری و اتومبیلرانی کارگران استان البرز در ادامه گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی و یخبندان و صعب العبور بودن مسیر با همکاری دایره تجسس کلانتری باغستان و قاضی ویژه قتل، پس از حضور کارشناسان مربوطه جسد با یکی از خودروهای آفرود تیم امداد نجات محب از کوهستان یخی به مراجع مربوطه منتقل شد.

 

منبع: ایلنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار