احمد مازنی نماینده اصلاح طلب تهران نیز خواهان انتشار گفتگوی سال ۸۸ میرحسین موسوی نامزده معترض به نتایج انتخابات و آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای، مقام معظم رهبری شد.
کد خبر: ۶۹۹۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ 05 January 2019

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه مستقل، اودر توئیتی چنین نوشت:«مردم را غریبه ندانیم. پیشنهاد آقای میرحسین موسوی می تواند به شفافیت فضای سیاسی کشور کمک کند. بنده نیز درخواست می کنم مشروح گفتگوی ایشان با رهبری منتشر شود».

چندی پیش دفتر نشر آثار رهبری اقدام به انتشار کتابی با موضوع انتخابات ۸۸ نموده (فتنه تغلب) و همزمان برای اولین بار برشی دو دقیقه ای از سخنان آیت الله خامنه ای را در جمع محدودی از روحانیون انتشار داده است که در آن رهبری ضمن نقل قول‌هایی از جانب میرحسین و سیدمحمدخاتمی و مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی به موسوی انتقاد و نظرات وی را رد می کند.

در همین حال میرحسین موسوی که از انتشار این کلیپ مطلع شده پیشنهاد کرده است، نوار مذاکرات رهبری با وی نیز که بعد از انتخابات صورت گرفته به صورت کامل و بدون سانسور جهت اطلاع مردم پخش شود. حال و پس از گذشت حداقل ۳ روز از این تقاضا، چهره‌هایی سیاسی خواهان انتشار فیلم مورد اشاره میرحسین موسوی شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار