رئیس شورای اسلامی شهر تهران اعلام کرد که بودجه سال ۹۸ شهرداری بر اساس برنامه سوم شهر تهران تدوین و تعیین خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 06 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ محسن هاشمی در حاشیه برگزاری صد و دوازدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران در حالیکه کمی زودتر صحن را ترک کرد و ریاست به ابراهیم امینی، نائب رییس شورای شهر، واگذار شد با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت پیگیری بررسی منشا انتشار بو در چهارشنبه هفته گذشته اظهار کرد: کمیته‌ای به این منظور تشکیل شده و خانم صدراعظم نوری به عنوان رییس کمیسیون محیط زیست و سلامت شورای شهر تهران قرار است جمع بندی‌های لازم را در این خصوص انجام دهد و آن را به سمع و نظر سایر اعضای شورای شهر برساند.

وی با تاکید بر این نکته که درباره علت انتشار این بو اظهار نظری نخواهد کرد، تصریح کرد: در صفحات مجازی دیدید که در این باره لطیفه‌های زیادی ساخته شد؛ به همین علت بهتر است صحبتی نکنم که به لطیفه تبدیل شود. این یک موضوع حساس است و باید به یک جمع بندی علمی برسیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره بازگشت تذکر شفاهی به صحن شورای شهر گفت: البته به این شرط که دو تا سه تذکر بیشتر نباشد، زیرا اگر بخواهیم به منوال قبلی برگردیم و ۹ تذکر در صحن مطرح شود، باز هم مجبور می‌شوم خودم تذکرات را قرائت کنم.

هاشمی در پاسخ به سوالی درباره بررسی بودجه سال ۹۸ شهرداری در صحن شورای شهر عنوان کرد: قرار بر این است که بودجه سال ۹۸ شهرداری تهران بر اساس برنامه سوم تعیین شود. به همین دلیل برنامه سوم در حال حاضر در کمیسیون‌ها به بحث و بررسی گذاشته شده و آن‌ها نظرات خود را به کمیسیون برنامه بودجه اعلام کردند. در واقع هر کسی پیشنهادی دارد که در نهایت این پیشنهاد‌ها در کمیسیون تلفیق مطرح خواهد شد.

وی با بیان اینکه رور سه شنبه صحن علنی شورای شهر برگزار نخواهد شد و در جلسه‌ای با حضور تمام اعضا برنامه سوم به رای گذاشته می‌شود و پس از آن در صورت تایید اعضا روز یکشنبه به صحن خواهد آمد، گفت: اگر برنامه در صحن شورا به تصویب برسد از آن به بعد است که وارد برنامه بودجه می‌شویم و تا زمانی که برنامه بودجه هم در صحن شورا بررسی شود احتمالا هر روز صبح و بعد از ظهر جلسه خواهیم داشت تا بتوانیم پس از تعیین بودجه شهرداری آن را به فرمانداری ارسال و بعد از تایید فرمانداری بودجه را به شهرداری ابلاغ خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار