رئیس شورای شهر تهران:
رئیس شورای شهر تهران گفت: از امکانات شهرداری تهران برای افزایش نشاط اجتماعی استفاده نمی‌شود.
کد خبر: ۷۰۰۳۸۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴ 07 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ رئیس شورای شهر تهران در گفتگو با برنا گفت: از امکانات شهرداری تهران برای افزایش نشاط اجتماعی استفاده نمی‌شود.

با توجه به شرایط فعلی اقتصادی و مشکلاتی که مردم را درگیر خود کرده، نیاز مبرم به فعالیت‌های فرهنگی در ایجاد نشاط جمعی در شهر تهران همچون برگزاری کنسرت‌ها، نمایش‌ها و استفاده از المان‌های نشاط افزا در سطح شهر بیش از پیش مهم جلوه می‌کند ولی با نبود فضاها و بسترهای لازم برای ایجاد نشاط جمعی مواجه هستیم. خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا این انتقاد را با محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران، در میان گذاشته است.

محسن هاشمی در پاسخ به این انتقاد، گفت: این انتقاد را قبول دارم که از زیرساخت‌های فراوان شهرداری تهران جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی مثبت و ایجاد نشاط و روحیه سازنده استفاده کافی نمی‌شود.

وی از آمادگی شهرداری تهران برای استفاده از ظرفیت‌های موجود خبر داد و گفت: ما در مجموعه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، سراهای محله و فضاهای شهری، زیرساخت‌های بسیار خوبی برای فعالیت‌های فرهنگی و هنری داریم. از سوی دیگر نیز گروه‌های فعال در رشته‌های هنری نظیر موسیقی و تئاتر که دارای قابلیت‌های مناسب در حوزه هنرهای اصیل و فاخر هستند و تمایل به اجرا دارند که می‌توان از این دو ظرفیت بلااستفاده جهت انجام فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای فرهنگ ایرانی-اسلامی استفاده کرد.

رئیس شورای شهر تهران افزود: ما برای ورود جدی به حوزه فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی نیاز به برنامه‌ریزی در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و تقویت سرمایه‌های فرهنگی داریم که بهترین راهکار مقابله با آسیب‌های اجتماعی، اعتیاد، بزهکاری و افسردگی و راه ایجابی مقابله با تهاجم فرهنگی است.

خبرنگار: مریم گرابیان

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار