زنی با پلیس ورامین تماس گرفت و گفت که مردی به نام میثم در خانه‌اش کشته‌ شده‌ است او گفت نمی تواند خودش را معرفی کند اما توضیح داد برادران و شوهرخواهر میثم عامل قتل بودند و بعد از کشتن او هم جسد را در خانه دفن کردند.
کد خبر: ۷۰۰۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷ 07 January 2019

جزئیات قتل مردی که 12 سال قبل در خانه‌اش کشته و دفن شد زمانی برای ماموران پلیس فاش شد که زنی ناشناس و مرموز با پلیس تماس گرفت و مدعی شد مرد جوانی کشته شده و خانواده اش این مرگ را مخفی کرده‌اند.

 

به گزارش دوات آنلاین این تماس ناشناس برای پلیس مشخص کرد خانواده مقتول از جزئیات مرگ او باخبر بودند و خودشان هم جسد را در خانه دفن کردند.

 

یک سال پیش بود که زنی با پلیس ورامین تماس گرفت و گفت که مردی به نام میثم در خانه‌اش کشته‌ شده‌ است. او گفت نمی تواند خودش را معرفی کند اما توضیح داد که برادران و شوهرخواهر میثم عامل قتل بودند و بعد از کشتن او هم جسد را در خانه دفن کردند.

 

بعد از این تماس تلفنی باتوجه به آدرسی که زن ناشناس داد ماموران به محل رفتند و با کمک امدادگران آتش‌نشان چند تکه استخوان از چاه پیدا کردند.

 

آزمایشات دی ان ای نشان داد استخوانها متعلق به میثم است و زن ناشناس اطلاعات درستی به ماموران داده‌ است.

 

وقتی مادر مقتول مورد پرسش قرار گرفت با اطمینان گفت از کسی شکایتی ندارد و زمان مرگ فرزندش چون به کسی مظنون نبود موضوع را به پلیس گزارش نداد.

 

وقتی خواهر میثم مورد بازجویی قرار گرفت جزئیاتی را به ماموران گفت.

 

خواهر میثم گفت: سال 85 یک روز زمستان که ما از خانه بیرون رفته‌ بودیم وقتی برگشتیم با جسد برادرم روبه‌رو شدیم. اول فکر کردیم او خوابیده‌ است چون دراز کشیده‌ و پتویی هم روی او بود. وقتی سعی کردیم بیدارش کنیم و پتو را کنار زدیم متوجه شدیم که او کشته شده‌ است و لباسش خون‌آلود است. با توجه به اینکه همگی ترسیده‌ بودیم دامادمان و یکی از برادران من گفتند بهتر است که جسد میثم را دفن کنیم چون اگر پلیس بیاید به ما مظنون می‌شود و ما نمی‌توانیم ثابت کنیم که او را نکشته‌ایم. ما هم رضایت دادیم و جسد برادرم در خانه دفن شد.

 

این دختر گفت: در این سالها پدرمان فوت کرد و برادر کوچکمان از ما نگهداری می‌کرد یکی دیگر از برادرانم و دامادمان به افغانستان رفتند و ما تنها ماندیم و تنها کسی که داریم برادر کوچکمان است.

 

ما مشکل مالی داشتیم دامادمان دخالت می‌کرد و می‌گفت به پدرتان بگویید زمین‌هایش را بفروشد تا مشکل همگی حل شود اما میثم مخالفت می‌کرد و من فکر می‌کنم به همین خاطر دامادمان او را کشته‌ است . دامادمان می‌خواست پول را خودش بردارد اما میثم جلوی او مقاومت می‌کرد.

 

با توجه به اینکه گفته شده‌ بود دو برادر و شوهر خواهر میثم در این قتل نقش داشته‌اند و با توجه به اینکه شوهر خواهر و یکی از برادران میثم به افغانستان رفته‌ بودند یکی از برادران او که هنوز در ایران بود بازداشت شد.

 

این مرد ادعا کرد مرتکب قتلی نشده‌ است و خانواده‌اش هم شکایتی را مطرح نکردند اما نتوانست توضیح دهد به چه دلیل درخواست دفن برادرش بدون اینکه قاتلش پیدا شود را کرده‌ است.

 

به این ترتیب با توجه به اینکه شاکی خصوصی وجود نداشت با شکایت دادستان پرونده به جریان افتاد.

 

با صدور کیفرخواست صبح دیروز پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت. بعد از اینکه کیفرخواست خوانده شد، اولیای‌دم دوباره تاکید کردند شکایتی ندارد و تنها کسی که به او مظنون هستند در افغانستان است.

 

مادر مقتول گفت: پسرم که بازداشت شده سه فرزند دارد. او خرجی من و خواهرش را هم می‌دهد و از وقتی بازداشت شده زندگی چندین نفر فلج شده‌ است من می خواهم پسرم آزاد شود و هیچ شکایتی ندارم.

 

در ادامه با توجه به اینکه شهود دعوت شده به دادگاه نیامده‌ بودند ادامه رسیدگی به پرونده بعد موکول شد. این در حالی است که هنوز معلوم نیست زن مرموزی که در ابتدا با پلیس تماس گرفته و این جنایت را گزارش داده بود، کیست؟

برچسب ها: اخبار حوادث
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار