فرایند ایمن‌سازی معابر دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل در فاز نخست آغاز شد.
کد خبر: ۷۰۰۴۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۹ 07 January 2019

س

به گزارش «تابناک تهران»؛ به نقل از واحد علوم و تحقیقات، پس از بررسی‌های کارشناسی توسط مدیریت امور عمران و توسعه دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، کارشناسان پلیس راهور و متخصصان ایمنی معابر سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، فرایند ایمن‌سازی معابر واحد علوم و تحقیقات با نصب گاردیل در فاز نخست آغاز شد.

با بازنگری معابر تردد وسایل نقلیه در واحد علوم و تحقیقات، با توجه به شیب، تعداد قوس‌ها و ترکیب تردد خودروهای سبک و سنگین در این واحد دانشگاهی، ایمن‌سازی معابر آن به طول دو هزار و دویست متر به صورت ترکیبی از گاردیل و دیواره بتنی تعیین و آغاز شد.

در فاز نخست برای ایمن‌سازی معابر اقدام به نصب گاردیل شده است. در فاز دوم با توجه به شرایط اقیلمی واحد علوم و تحقیقات، دیواره‌های بتنی مسلح ریشه‌دار یا سازه‌های بتنی پیش‌ساخته با فاصله ۴۰ سانتی‌متری از گاردریل اجرا خواهد شد.

در این پروژه از گاردیلی که انعطاف پذیر است برای کنترل خسارات خودروهای سبک و از دیواره بتنی برای کنترل و به حداقل رساندن خسارات وارده بر خودروهای سنگین استفاده می‌شود.

براساس این گزارش از دیگر اقدامات در نظر گرفته شده برای ایمن‌سازی سایت واحد علوم و تحقیقات می‌توان به افزایش علائم راهنمایی و رانندگی، نصب چراغ راهنمایی و هشدار، ترمیم روکش آسفالت، نصب دوربین کنترل سرعت و افزایش تعداد سرعت‌گیرها اشاره کرد.

انتهای پیام /

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار