رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر خبر داد
رئیس اداره حفاظت محیط زیست ملایر از دستگیری چهار شکارچی متخلف در اسلامشهر آقگل ملایر خبر داد.
کد خبر: ۷۰۰۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹ 07 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ مجید شعبانلو در گفت‌وگو با فارس در ملایر اظهار کرد: در پی تعقیب و گریز عوامل  پاسگاه انتظامی اسلامشهر آقگل از یک خودرو و افراد سرنشین آن چهار شکارچی متخلف دستگیر شدند.

وی افزود: در این زمینه دو رأس لاشه خرگوش و یک قبضه سلاح گرم  ساچمه‌زنی مجوزدار از این افراد کشف  شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملایر با بیان اینکه جریمه هر رأس خرگوش 300 هزار تومان است گفت: این افراد غیر بومی بوده و بعد از دستگیری به مراجع قضایی معرفی شدند.

وی با اشاره صدور حکم سه شکارچی متخلف طی هفته گذشته تصریح کرد: این افراد سال گذشته اقدام به شکار یک رأس میش و یک رأس بز کوهی در منطقه حفاظت شده لشگردر کرده بودند.

شعبانلو با اشاره به کشف یک قبضه سلاح گرم و 61 عدد فشنگ ژ3 از این افراد گفت: قاضی پرونده نیز متخلفان را به پرداخت 200 میلیون ریال ضرر و زیان وارد شده به محیط زیست محکوم کرد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این شکارچیان متخلف به پرداخت 72 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شدند و سلاح‌های مکشوفه نیز در حق دولت ضبط شد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان ملایر گفت: یکی از متخلفان علاوه بر پرداخت مبالغ یاد شده به 6 ماه حبس تعزیری درجه 7 و سه سال و نیم حبس تعزیری درجه 5 محکوم شد.

وی خاطرنشان کرد: امسال دو شکارچی متخلف، هشت متخلف صید زنده‌گیری سهره‌ در مناطق آزاد دستگیر و تعدادی تور ماهیگیری در سد کلان ملایر نیز توسط محیط زیست ملایر کشف شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار