رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امسال ۱۲ بهمن روز جمعه است و در خواست داده شده که نماز جمعه در حرم امام برگزار شود که منتظر اعلام نظر مسوولان ستاد نماز جمعه هستیم.
کد خبر: ۷۰۱۰۲۰
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۶ 08 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ حجت الاسلام سید محسن محمودی صبح سه شنبه در جلسه کارگروه ایثارگران ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران طی سخنانی گفت: بنیاد شهید یکی از برکات و دستاورد‌های انقلاب اسلامی محسوب می‌شود و امروز پیام شهدا در بیرون مرز‌ها شنیده می‌شود.

وی افزود: ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توجه به زندگی شهدا هستیم و باید جوانان ما، شهدا را الگوی زندگی خود قرار دهند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با بیان این که شهرستان‌های این استان با وسعت قابل توجه بیش از ۸ هزار و ۸۰۰ شهید را تقدیم کرده است و با ۶ میلیون نفر جمعیت حساسیت بالایی دارد.

محمودی گفت: امسال باید برنامه‌های پیش رو در حد و اندازه چهلمین سالگرد پیروری انقلاب اسلامی باشد و باید همه برنامه‌ها در جهت بیان دستاورد‌های انقلاب و پاسخ به شبهات باشد و در این راستا نباید از فضای مجازی غفلت شود و همه در این راستا باید فعال شوند و درمقابل بمباران ناجوانمردانه دشمن، با بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خوراک مناسب را به مردم داده و به مردم امید دهند.

وی اضافه کرد: امسال ۱۲ بهمن مقارن با روز جمعه شده و در خواست داده شده که نماز جمعه ۱۲ بهمن در حرم امام برگزار شود که منتظر اعلام نظر مسوولان ستاد نماز جمعه هستیم، اما قطعا مراسم ۱۲بهمن در حرم مطهر حضرت امام برگزار می‌شود و تعطیلی روز جمعه فرصتی برای حضور بیشتر خانواده‌ها به ویژه خانواده شهدا در حرم امام است.

 
 
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار