مدیرعامل سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک خبر داد.
کد خبر: ۷۰۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 09 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ مهندس احسان نوش آبادی ضمن اعلام پیشرفت 78 درصدی پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، از آغاز عملیات اجرای روکش آسفالت در این پروژه خبر داد و گفت: علاوه بر مسیر راستگرد غرب به جنوب، بیش از نیمی از مسیر باند غربی بلوار المپیک زیر روکش آسفالت رفته است و پیش بینی می شود این عملیات ظرف روزهای آینده در بخش های قابل توجهی از مسیر به اتمام برسد.

این در حالی است که تمام معارضات تاسیساتی پروژه برطرف شده و اجرای پایه های روشنایی رو به اتمام است. همچنین عملیات تکمیل شبکه جمع آوری و هدایت آبهای سطحی و احداث دیوارهای حائل در بخش های مختلف پروژه ادامه دارد.

گفتنی است تقاطع بزرگراه شهید حکیم با بلوار المپیک، از تقاطع‌های پرتقاضای سفر در مسیر این بزرگراه به شمار می‌آید. پل های شرقی- غربی این تقاطع همزمان با گشایش ادامه بزرگراه شهید حکیم مورد بهره برداری قرار گرفت و مهمترین بخش های باقی مانده آن شامل مسیر شمالی- جنوبی بلوار المپیک در تراز منهای یک و همچنین پل جهتی شمال به شرق است. تکمیل این پروژه علاوه بر تقویت ارتباط محلات موجود در ضلع شمال بزرگراه شهید حکیم با شبکه معابر بزرگراهی پایتخت، دسترسی بزرگراهی به ورزشگاه آزادی را تسهیل می‌کند.

منبع: برنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار