تقویت حافظه می تواند یکی از برترین آرزوهای بسیاری از افراد باشد. بسیاری از ما به علت مشغله زیاد بسیاری از مسائل مهم روزمره را فراموش می کنیم و سعی می کنیم با یادداشت نویسی و یاداوری به تقویت حافظه خود کمک کنیم.
کد خبر: ۷۰۱۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۳۲ 09 January 2019

تقویت حافظه می تواند یکی از برترین آرزوهای بسیاری از افراد باشد. بسیاری از ما به علت مشغله زیاد بسیاری از مسائل مهم روزمره را فراموش می کنیم و سعی می کنیم با یادداشت نویسی و یاداوری به تقویت حافظه خود کمک کنیم.

به گزارش «تابناک تهران»؛ تقویت حافظه می تواند از طریق مصرف برخی از خوراکی ها انجام شود. این خوراکی ها شامل موارد زیر است:

_مصرف خوراکی های چرب را کاهش دهید

_سعی کنید از مغزهای آجیلی و ترجیحا خام در رژیم روزانه خود بگنجانید

_به جای مصرف گوشت قرمز، بیشتر ماهی بخورید

_مصرف سبزیجات را افزایش دهید

_سبوس گندم و سبوس جو را به خوراکی های مصرفی خود بیفزایید

_به جای قندهای مصنوعی به بدنتان قند طبیعی برسانید

_صبحانه کامل بخورید

کدام خوراکی ها به تقویت حافظه کمک می کنند؟

_از مصرف بیش از حد خوراکی هایی مثل باقلا خودداری کنید

_در وعده های خوراکی خود مصرف روغن کنجد یا دانه های کنجد را بگنجانید

_از خوراکی های فست فودی مثل سوسیس و کالباس دوری کنید

به طور کلی برای تقویت حافظه خود سعی کنید ترکیبی از ورزش، تغذیه مناسب و تمرینات نرمش مغز را انجام دهید. این ترکیب سه گانه به رشد و تقویت حافظه شما کمک شایانی می کند.

 
 
منبع: انتخاب
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار