سرپرست اداره کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری تهران با بیان اینکه ساخت و سازهای غیرمجاز یکی از معضلات این استان است گفت: این اقدام غیرمجاز آینده استان تهران را به خطر می اندازد و برای جلوگیری از این اقدام شهرداران باید نظارت بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۷۰۱۷۰۴
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۷:۱۷ 10 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ رحیم سلیمانی راد روز چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه شهرداران شهرهای نصیرشهر و پرند با ابراز خرسندی از انتخاب شهرداران جدید پس از 7 ماه در این دو شهر گفت: شهرداران باید تمام تلاش خود را در جهت ارتقای خدمات رفاهی این دو شهر به کار گیرند.
وی افزود: با تعامل میان شهرداران و سایر مسئولان شهرستان و اعضای شورای شهر مشکلات مردم به زودی رفع شود و قطعا استانداری تهران از طرح‌های عمرانی؛ شهرسازی و زیبا سازی که در جهت بهبود وضعیت مردم مورد تصویب در شورا قرار می‌گیرد حمایت می‌کند.
سلیمانی راد با اشاره به ساخت سازهای غیر مجاز در استان تهران افزود: شهرداران باید بررسی طرح جامع خطر پذیری شهرهای خود را سرلوحه کارها قرار داده تا بتوانند در مواقع بحران با تمام قدرت مقابله کنند.

شوراها نماد مشورتی حاکمیت است
فرماندار شهرستان رباط کریم نیز در این مراسم با بیان اینکه شوراها نماد مشورتی حاکمیت هستند گفت: شوراها ارکان حاکمیت هستند و کسی حق دخالت در امور شوراهای شهر را ندارد و نمی‌تواند در روند انتخاب شهردار دخالت کنند.
سید مهدی ساداتی با بیان اینکه شوراها همواره منشأ خوبی‌ها هستند ادامه داد: شوراهای اسلامی شهر باید به قانون توجه کرده و فعل خدمتگزاری را به معنای واقعی آن در دستورکار خود قرار دهند و خادم مردم باشند.
در این مراسم سعید آگشته به عنوان شهردار شهر جدید پرند و حسین رنجی به عنوان شهردار نصیر شهر منصوب شدند.
شهرهای جدید پرند و نصیر شهر از توابع رباط کریم در جنوب غربی پایتخت واقع شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار