نماینده مجلس:
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: استان تهران با وجود میزان جمعیت اما درتخصیص اعتبارات و بودجه های استانی در ردیف هجدهم قرار گرفته است.
کد خبر: ۷۰۱۹۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶ 11 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سید فرید موسوی پنجشنبه در آئین بهره برداری از فاز یک شهرک حمل و نقل شهرستان ری اظهار داشت: بخش سرمایه گذاری در حال حاضر دارای مشکلات فراوانی بوده و امیدواریم این مشکلات با کمک بخش‌های مختلف رفع شود.
وی با اشاره به آخرین آمار درباره جایگاه سرمایه گذاری در کشور تصریح کرد: بر اساس آخرین نظر سنجی انجام شده جهانی، کشور ایران در بخش سرمایه گذاری دارای رتبه 128 دنیا بوده که این رقم به معنای پیشرفته تر بودن 127 کشور در بخش سرمایه گذاری است.
موسوی با اشاره به جلسه مشترک 3 فراکسیون امید، مستقلان و ولایی مجلس شورای اسلامی افزود: در این جلسات برای بهبود فضای کسب و کار هم اندیشی شد تا بتوانیم اقدامات مناسبی از حوزه قانون گذاری در این زمینه انجام دهیم.
وی نقش شهرک حمل و نقل در تهران را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: این شهرک به بهبود آلودگی هوای تهران و محیط زیست کمک بسزایی می کند.
نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در سال 94 متاسفانه 4 هزار و 573 نفر فوتی به دلیل آلودگی هوا در تهران داشتیم که یک هزار و 500 نفر بابت آلودگی هوا به مراکز بهداشتی شهرداری تهران مراجعه کردند و این آمار نشان دهنده اهمیت این پروژه و پروژه های کاهنده آلودگی هوا است.
وی با اشاره به اینکه 30 درصد قیمت تمام شده محصولات ایرانی سرباری است که بعد از تولید به قیمت محصولات افزوده می شود، اظهار داشت: این افزایش قیمت به مصرف کننده تحمیل می شود در حالی که در کشورهای دیگر این میزان کمتر از 10 درصد است که این امر اهمیت تجهیزات لجستیک را نشان می دهد.
موسوی با اشاره به اینکه سالانه 250 هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می شود، گفت: هر سال یک شهرستان به جمعیت این استان افزوده می شود که این جمعیت خدمات و امکانات می خواهند و اعتبارات استانی پاسخگوی این جمعیت نیست و عدم ارائه خدمات سبب پمپاژ ناامیدی بین مردم در گستره ملی می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار