معاون وزیر کشور خبر داد
معاون وزیر کشور با اشاره به روند ۱۱ ساله احداث مترو اسلامشهر گفت: موانعی در روند ساخت پروژه مترو اسلامشهر از سوی مسؤولین گزارش شده است که با طرح آن در شورای عالی ترافیک تلاش می‌کنیم موانع را برطرف کنیم.
کد خبر: ۷۰۲۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸ 12 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ از اسلامشهر، مهدی جمالی‌نژاد معاون وزیر کشور در مراسم کلنگ‌زنی پروژه مترو اسلامشهر با اشاره به لزوم توسعه متوازن در کشور اظهار داشت: تهران به عنوان یکی از بزرگترین کلان‌شهرهای دنیا با شیب تند مهاجرت شهروندان از شهرهای کوچک به کلانشهرها روبه‌رو شده و با ادامه این روند در آینده‌ای نه‌چندان دور شهرهای کوچک خالی از سکنه می‌شوند.

وی با اشاره به روند ۱۱ ساله احداث مترو اسلامشهر افزود: موانعی در روند ساخت پروژه مترو اسلامشهر از سوی مسؤولین گزارش شده است که با طرح آن در شورای عالی ترافیک تلاش می‌کنیم موانع را برطرف کنیم.

معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور ادامه داد: توزیع متوازن امکانات و اعتبارات در مناطق پرجمعیت باید به خوبی لحاظ شود و همچنین باید با همدلی خدمت‌رسانی شایسته‌تری به مردم انجام شود.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: لازم است دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه توسعه حمل‌و‌نقل به‌طور کامل بیان شود.

وی خاطرنشان کرد: از زمان پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه حمل‌و‌نقل اقدامات چشمگیری انجام شده که متأسفانه مسؤولین در معرفی آن به مردم ضعیف عمل کردند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار