استاندار تهران:
استاندار تهران با اشاره به پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت بیمارستان ۴۴۰ تختخوابی اسلامشهر گفت: امیدواریم با تکمیل این پروژه و سایر پروژه‌ها قدم‌های مثبتی در راستای خدمات‌رسانی به مردم اسلامشهر و شهرستان‌های جنوب غربی استان تهران برداریم.
کد خبر: ۷۰۲۴۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲ 12 January 2019
استاندار تهران: تکمیل بیمارستان 440 تختخوابی اسلامشهر در دستورکار قرار دارد

به گزارش «تابناک تهران»؛ از اسلامشهر، انوشیروان محسنی بندپی در آئین کلنگ‌زنی پروژه متروی اسلامشهر با ابزار خوشحالی از شروع اجرای عملیاتی این پروژه پس از 11 سال توقف اظهار داشت: شرایطی فراهم شده که با همکاری و تعامل مجمع نمایندگان استان تهران، پیمانکاری قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) به عنوان نهاد مهندسی توانمند در کشور، همچنین فرماندار و شهردار اسلامشهر شاهد اجرای عملیات ساخت پروژه متروی اسلامشهر باشیم.

وی با اشاره به دستاوردهای انقلاب اسلامی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم افزود: امید به زندگی در ابتدای انقلاب در میان ایرانیان 56 سال بود که اکنون پس از گذشت 40 سال به 76 سال رسیده در واقع شرایطی فراهم شده که میزان بهره‌مندی از نیروی انسانی، توان و ظرفیت برجسته مردمی در خدمت به آحاد ملت تا 22 سال افزایش داشته است.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به پروژه مترو اسلامشهر بیان کرد: این پروژه ردیف اعتباری خوبی را به خود اختصاص داده که تلاش می‌کنیم تا این اعتبار را افزایش دهیم همچنین پروژه کمربندی اسلامشهر به رباط‌کریم و بهارستان نیز در دستورکار قرار گرفته که امید است به زودی شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

محسنی بندپی با اشاره به لزوم همدلی، وحدت و همگرایی مسئولان خاطرنشان کرد: بیمارستان 440 تختخوابی اسلامشهر نیز اکنون با پیشرفت بیش از 40 درصد در دستورکار قرار دارد که امیدواریم با تکمیل این پروژه و سایر پروژه‌ها قدم‌های مثبتی در راستای خدمات‌رسانی به مردم اسلامشهر و شهرستان‌های جنوب غربی استان تهران برداریم.

انتفاع از پروژه مترو جهت ساخت دو مدرسه با نام مترو در شهرستان اسلامشهر به کار گرفته شود

در ادامه مسعود مرسل‌پور فرماندار اسلامشهر در این مراسم با اشاره به اینکه این پروژه در سال 86 به تصویب رسید که بنا به دلایلی عملیات آن متوقف شد اظهار داشت: اکنون با تلاش همه دلسوزان و تلاشگران حوزه خدمت به مردم در نهادها و دستگاه‌های ذی‌ربط شاهد فعالیت مجدد این پروژه هستیم.

وی بیان کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی جلسه‌ای با حضور نوبخت رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور و مجمع نمایندگان استان تهران و سایر مسئولان برگزار کردند که سبب تسریع در روند پروژه و برنامه‌ریزی هرچه منسجم‌تر آن شد، هیئت وزیران نیز نگاه هم‌افزایی در روند برنامه‌ریزی این پروژه داشتند که با پیشنهاد رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور واگذاری این پروژه از شهرداری تهران به شهرداری اسلامشهر ظرف پنج روز به تصویب رسید.

فرماندار اسلامشهر ادامه داد: جای خوشحالی است که در آستانه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی شاهد اجرای پروژه‌ای هستیم که برخی تحقق آن را رویا تلقی می‌کردند که نشان می‌دهد هر زمان در هر برنامه‌ای وحدت در دستورکار قرار بگیرد برنامه‌ها به خوبی به پیش می‌رود.

مرسل‌پور در مورد پیمانکاری این پروژه عنوان کرد: پیمانکاری این پروژه بر عهده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) قرار گرفته که با توجه به سوابق ارزشمند این نهاد در روند ساخت مترو تهران و سایر پروژه‌های مترو امیدواریم تا شاهد ساخت هر چه سریع‌تر و بهتر آن طبق برنامه زمان‌بندی باشیم و تقاضای ما از قرارگاه سازندگی این است که اگر از محل این پروژه انتفاعی حاصل شد دو مدرسه با نام مترو در شهرستان اسلامشهر ساخته شده و در اختیار مردم قرار بگیرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار