شهردار شادگان:
شهردار شادگان گفت: عمل نکردن سازمان آب و برق خوزستان و مجری عملیات حفاری طرح الغدیر به تعهدات خود، موجب بروز مشکلات فراوان در سطح شهر شده است.
کد خبر: ۷۰۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹ 19 January 2019

حسن مزبانی پور اظهارکرد: حفاری های گسترده مجری طرح انتقال آب الغدیر باعث تخریب سطح وسیعی از آسفالت جاده کمربندی این شهر شده است.

وی افزود: طبق تفاهم نامه منعقد شده بین شهرداری و مجری خط انتقال آب طرح الغدیر، مقرر شد بعد از اتمام حفاری شبکه خط انتقال آب، مجری آن طرح نسبت به انجام عملیات ترمیم آسفالت جاده کمربندی اقدام کند ولی متاسفانه سازمان آب و برق به تعهدات خود عمل نکرد.

شهردار شادگان ادامه داد: درصدی از تصادف‌ها یا خسارت جانی که در جاده کمربندی این شهر رخ می‌دهد ناشی از حفاری های صورت گرفته توسط مجری طرح خط انتقال آب و الغدیر سازمان آب و برق خوزستان است.

وی وجود حفاری‌های نامناسب و رها شده در جاده کمربندی و بلوار شهید معماری این شهر موجب مخدوش شدن چهره و سیمای شهر، بروز تصادفات و اختلال در تردد شهروندان دانست و گفت: علت حوادثی که در اثر اینگونه حفاری‌ها از سوی پلیس راه دستگاه های حفار اعلام می شود.

مزبانی پور ادامه داد: مجری خط انتقال طرح الغدیراقدام به حفاری و تخریب آسفالت جاده کمربندی و بلوار شهید معماری کرده و این کارضمن تحمیل خسارت مالی سنگین به شهرداری شادگان، نارضایتی عمومی مردم این شهر را نیز در پی داشته است.

شهردار شادگان در پایان گفت: هر نوع حادثه احتمالی و ضرر و زیان مالی و جانی در جاده کمربندی و بلوار شهید معماری این شهر در اثرحفاری‌های انجام شده توسط مجری طرح غدیر به عهده سازمان آب وبرق استان است.

 

منبع: مهر

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار