به همت موسسه مدیریت و توسعه کارآفرینی اکسیر برگزار می‌شود؛
نشست خبری و هم اندیشی تخصصی با عنوان " توسعه کارآفرینی؛ اکسیر اقتصاد در شرایط تحریم" به همت موسسه مدیریت و توسعه کار آفرینی اکسیر در روز دوشنبه یکم بهمن ماه ۹۷ برگزار می‌شود.
کد خبر: ۷۰۴۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۵ 19 January 2019
نشست خبری و هم اندیشی
به گزارش «تابناک تهران»؛ نشست هم اندیشی توسعه کارآفرینی؛ اکسیر اقتصاد در شرایط تحریم نشستی با حضور تصمیم سازان، سیاستگذاران و اندیشمندان حوزه نظری و عملی در اکو سیستم کار آفرینی کشور خواهد بود.

نشست مذکور در روز یک بهمن سال جاری روز دوشنبه صبح از ساعت ۹:۳۰، در سالن کنفرانس هتل پرشیا واقع تهران، تقاطع خیابان انقلاب و خیابان حافظ برگزار خواهد شد.

دکتر مصطفی نمکی، دبیر همایش ملی مدیریت و توسعه کارآفرینی در رابطه با نشست هم اندیشی توسعه کارآفرینی؛ اکسیر اقتصاد در شرایط تحریم؛ گفت: این نشست هم اندیشی مقدمه‌ای و طلیعه ایی است در مسیر برگزاری همایش ملی که با محوریت تولید ملی، توسعه اشتغال و الگو‌های موفق در دوم اسفند سال جاری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: نشست هم اندیشی به دنبال گزینش مهم‌ترین نظریه‌ها و راهکار‌هایی است که می‌توانند در وضعیت کنونی اقتصاد کشور کاربردی، عینی، تحقق پذیر و سازگار با شرایط کنونی کشور و باعث امید آفرینی و جلب مشارکت حداکثری و پر رنگ کلیه عناصر دخیل در احیا و غنی سازی اکو سیستم کارآفرینی خصوصا جوانان و بخش خصوصی کشور با حمایت بخش اجرایی، حاکمیتی و علمی شوند و بطور محسوس مرهمی بر آلام و مشکلات اقتصاد بوده و اکسیر گونه عمل کنند.
رئیس هیات مدیره موسسه مدیریت و توسعه کارآفرینی اکسیر گفت: در روز همایش به دنبال ترسیم آنچه بر فضای اقتصادی کشور خصوصا کارآفرینی، تولید ملی و توسعه اشتغال کشور گذشته پرداخته و برای سال جدید افقی نو و برپایه تحقق عملی نظریات مختلف علمی و اجرایی بوده و به دنبال تحقق عینی بهترین و بومی‌ترین نظریات و راهکار‌ها هستیم.
دکتر نمکی اضافه کرد: همایش ملی مذکور پس از این نشست هم اندیشی، در اسفندماه سال جاری، در مرکز همایش‌های بین المللی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی با حضور بزرگان، صاحبنظران کشوری، اجرایی و همچنین اساتید و نخبگان حوزه مدیریت و توسعه کارآفرینی و همچنین کارآفرینان برگزار خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۹
سلام دکتر نمکی ادرس محل همایش کجاست ایا برای شرکت نیاز به هماهنگی خاصی دارد
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار