کد خبر: ۷۰۵۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ 19 January 2019

روزنامه‌ی تندروی کیهان علی رغم مواضع در ظاهر موافق با فیلتر کردن اینستاگرام اما در این شبکه‌ی اجتماعی حضور دارد.

به گزارش «تابناک تهران»؛ این روزنامه‌ی اصولگرا که مدیر مسوول آن علی رغم شعارهای ضدآمریکایی از رایانه‌ی رومیزی شرکت آمریکایی اپل (آی مک ۳۸ میلیون تومانی) استفاده می‌کند، ابتدای امسال در یادداشتی نوشته بود:

«چرا تلگرام باید فیلتر شود؟ … امروزه بخش اعظم جرائم سایبری (همچون نقض حریم خصوصی و افشای تصاویر خصوصی و هتک حیثیت افراد) در تلگرام (و نیز اینستاگرام) رخ می‌دهد با این حال تلگرام حاضر به ارائه اطلاعات مجرمان به پلیس ایران نیست». (۲۰ فروردین – کیهان)

اینستاگرام مبتذل‌ترین نرم‌افزاری که در ایران کاملاً آزاد است!

این روزنامه در ۲۷ شهریور ۹۶ هم نظر شخصی به نام «صدیق میرزایی» را منعکس کرده که «با اشاره به تحریم برنامه اینستاگرام برای مخاطبان ایرانی در سرویس گوگل‌پلی که رفرنس اصلی دانلود برنامه‌های اندرویدی است»، می‌گوید: «حتی برخی از اعضای شورای عالی فضای مجازی نیز بر این مساله تأکید دارند که اینستاگرام مستهجن‌ترین پیام‌رسان و برنامه است و این در حالی است که امروز حدود دو ماه است که فیلترینگ هوشمند با توجه به تغییر پروتکل و رمزنگاری اینستاگرام به بن‌بست خورده و این شبکه با حجم وسیعی از محتوای اروتیک و غیراخلاقی به صورت کاملاً آزاد در اختیار نوجوانان و کودکان معصوم است».

این روزنامه در پاسخ به واکنش‌ها درباره‌ی آی‌مک شریعتمداری نوشت:

«دردشان آمده؛ از جای دیگری سوخته بودند. / نمی‌توانند بگویند کیهان چه بر سرشان آورده / باید دید علت واقعی سوز و گدازشان چیست / رایانه اپل داشتن، غیرقانونی است یا پول و رسانه و امکانات از آمریکا و انگلیس و عربستان و اسرائیل گرفتن؟».

انتهای پیام

انصاف نیوز 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار