مدیر عامل عمران شهر جدید پردیس گفت: پروژه های مسکن مهری که مشکل حقوقی ندارند تا پایان سال آینده بخشی زیادی به متقاضیان تحویل خواهد شد.
کد خبر: ۷۰۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۴ 19 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سید مهدی هدایت در برنامه «روی خط بازار» رادیو اقتصاد افزود: پس از بازدید وزیر راه و شهرسازی از پروژه های مسکن مهر شهر جدید پردیس و همینطور گشایش های ایجاد شده در بخش های مختلف هم اکنون تمامی پروژه های مسکن مهر پردیس بجزء چند پروژه دارای مشکل حقوقی بقیه فعال هستند.

وی همچنین اظهارداشت: بحث تکمیل روبناها و زیربناها در کنار ساخت و اتمام پروژه های مسکن مهر نیز در اولویت کار این شرکت است.

مدیر عامل عمران شهر جدید پردیس گفت: یک هزار میلیارد تومان پروژه روبنایی پروژه مسکن مهر شامل مسجد، مدرسه، سرای محله، پارک و مرکز درمانی در دهه فجر امسال با حضور وزیر راه و شهرسازی در این شهر کلنگ زنی خواهد شد تا در زمان تحویل منازل به مالکان خدمات هم در بخش های مختلف تامین شود.

وی در ادامه افزود: کار ساخت پروژه های مسکن شهرجدید پردیس اواسط سال ۱۳۹۱ با دلار یک هزار و ۴۰۰ تا یک هزار و ۵۰۰ تومان آغاز شد که هم اکنون این عدد به ۱۱ هزار تومان رسیده است.

هدایت به رادیو اقتصاد یادآورشد: عمده دلیل تاخیر ساخت و تکمیل پروژه های مسکن مهر مربوط به افزایش قیمت هاست.

برنامه «روی خط بازار» کاری از گروه کشاورزی شبکه رادیویی اقتصاد بوده که از شنبه تا پنجشنبه هر روز ساعت ۱۱ به مدت ۶۰ دقیقه به تهیه کنندگی «نازنین کتابچی» با هدف ارائه یک تصویر بزرگتر و کاملتر و قابل درک از رویدادهای مهم اقتصادی و رفع ابهامات اقتصادی بر روی موج اف‌ام ردیف ۹۸ قرار می‌گیرد و علاقمندان می‌توانند جهت دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار