مدیرکل بهزیستی ایلام خبر داد؛
مدیرکل بهزیستی ایلام گفت: کلیه افراد دارای معلولیت بر اساس تفاهم نامه منعقده بین سازمان بهزیستی کشور و شرکت هواپیمایی ایران ایر می توانند از تسهیلات بلیط نیم بها هواپیمایی ایران ایر بهره مند شوند.
کد خبر: ۷۰۵۳۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۰ 20 January 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ زهرا همتی اظهار کرد: در راستای تحقق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان و انعقاد تفاهمنامه همکاری بین سازمان بهزیستی کشور و شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران معلولان می‌توانند برای استفاده از خدمات این شرکت هواپیمایی از تسهیلات بلیط نیم بها از طریق دسترسی الکترونیکی بهره‌مند شوند.

وی هدف از انعقاد این تفاهم نامه را تسهیل در ارائه خدمات به افراد دارای معلولیت در راستای تحقق قانون جامع حمایت از حقوق معلولان عنوان کرد که بین شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما و سازمان بهزیستی کشور منعقد شده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی ایلام، زمینه ‌های همکاری در این تفاهم نامه تبادل نظر در خصوص فراهم کردن تسهیلات قانونی جامعه هدف سازمان در قالب نرم افزار های مورد استفاده از سوی سازمان و شرکت هما، ایجاد ارتباط و تبادل اطلاعات بر بستر شبکه ملی اطلاعات و مبتنی بر بستر امن و فراهم شدن شرایط مربوط به استعلام فوری و الکترونیکی دو طرف به منظور دسترسی به اطلاعات معلولان و بلیط‌ های صادره است.

همتی اظهار کرد: براین اساس معلولان می‌توانند برای استفاده از خدمات شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از تسهیلات بلیط نیم بها از طریق دسترسی الکترونیکی بهره‌مند شوند.

به گفته وی، این خدمت ضمن تسریع روند خرید بلیط، فرصتی را برای افراد دارای معلولیت فراهم می سازد تا از تردد غیر ضروری در فضاهای شهری اجتناب کنند./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار