کد خبر: ۷۰۵۳۶۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۶ 20 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛  علی مطهری، نایب رییس مجلس گفت: هر کسی می‌تواند نظر خودش را داشته باشد. حتی اگر نظرش مخالف نظر، ولی فقیه باشد، او آزاد است که این را اعلام و بیان کند. نظارت بر رهبری را صیانت از رهبری تفسیر می‌کنند. این تفسیر را از کجا درآورده اند؟ مگر رهبری نیاز به صیانت دارد؟

رهبری خودش جایگاه خاص و پایگاه مردمی خودش را دارد و نیازی به صیانت ندارد. روحانیون حتی المقدور پست‌های اجرایی را اشغال نکنند مگر اضطراراً. اما روحانیت هر مقدار دولتی و حکومتی شود، تا حدودی از اقبال مردم به آن‌ها کم می‌شود. درواقع روحانیت باید به گونه‌ای عمل کند که همیشه در کنار مردم و ناظر بر دولت‌ها باشد و درد مردم را بیان کند.

آقای صادق لاریجانی در مجموع آدم معقولی است و تندروی‌های آقای جتنی را ندارد. حتی در همین مجمع تشخیص مصلحت می‌تواند با روشی که آقای محسن رضایی شروع کرده است که به نوعی ورود در قانونگذاری و تبدیل مجمع به شورای نگهبان دوم یا مجلس سناست مخالف باشد و از این نظر باعث اصلاح این موضوع شود. زندگی من از نظر مالی یا مسائل دیگر چیز پنهانی ندارد. صلاحیت نمایندگان مجلس خبرگان رهبری را باید نمایندگان مراجع تقلید بررسی کنند نه شورای نگهبان.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار