در کارگروه اشتغال زایی استان تهران مطرح شد؛
کد خبر: ۷۰۵۴۷۰
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲ 20 January 2019
انتقاد استاندار تهران از عملکرد ضعیف ۲ بانک در حوزه اشتغال زایی

تهران- استاندار تهران از عملکرد ضعیف ۲ بانک در حوزه اشتغال زایی این استان انتقاد کرد.

به گزارش «تابناک تهران»؛  انوشیروان محسنی بندپی پیش از ظهر یکشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان تهران گفت: مهم ترین و کلیدی‌ترین برنامه دولت تدبیر و امید، ایجاد اشتغال و تثبیت آن است.

وی با نام بردن از ۲ بانک از عملکرد آن ها در ایجاد اشتغال در استان تهران انتقاد کرد و گفت: عملکرد این بانک ها در حوزه اشتغال بسیار ضعیف بوده است و سهم این دو بانک‌ در حمایت اعتباری از حوزه اشتغال از ۱۵درصد فراتر نرفته و باید بازنگری جدی در این باره داشته باشیم.

نماینده عالی دولت در استان تهران با بیان این که اگر این بانک‌ها در مطالبه‌گری سهم اشتغال استان تهران، مشکل دارند، به استانداری اعلام کنند، گفت: در این صورت مسئله را به معاون اول رئیس جمهور منعکس و پیگیری می کنیم، در جلسه با مدیران کشوری این دو بانک، این مدیران برای حمایت از اشتغال استان تهران اعلام آمادگی کردند و مطالبه‌گری در این زمینه باید از سوی مدیران استانی انجام شود.

وی سپس دستگاه های مرتبط با کارآفرینی و اشتغال زایی استان تهران را خطاب قرار داد و افزود: دستگاه‌هایی که در مطالبه‌گری سهم‌اشتغال استان با موانعی روبرو هستند به استانداری اعلام کنند.

محسنی بندپی با بیان این که تهران باید پایلوت بعدی طرح تثبیت اشتغال در کشور باشد، گفت: ۲۲هزار میلیاردتومان، اعتبارات سایر در اختیار وزارتخانه‌ها قرار دارد و می بایست طرح‌هایی مانند کارورزی و مهارت‌آموزی مورد پیگیری جدی قرار بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار