رییس هیات خوزستان عنوان کرد:
رییس هیات شطرنج خوزستان از قول مساعد استاندار برای میزبانی از ششمین دوره مسابقات بین‌المللی "جام کارون" در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۷۰۶۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۴ 23 January 2019

عبدالامیر خطیب‌زاده درخصوص جلسه شب گذشته با استاندار خوزستان برای هماهنگی جهت میزبانی از رقابت‌های بین‌المللی شطرنج، اظهارکرد: یکسری مشکلات از نظر بودجه وجود داشت که پس از صحبت در این خصوص، استاندار قول مساعد جهت رفع این مشکل و میزبانی اهواز را داد.

وی ادامه داد: همچنین دکتر شریعتی به ما اعلام کرد که پیگیر مابقی کارهای اجرایی باشیم و خدا را شکر خروجی جلسه بسیار خوب بود. همچنین مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان نیز نظر مثبتی نسبت به میزبانی اهواز از این رقابت‌ها دارد.

رییس هیات شطرنج خوزستان با اشاره به زمان برگزاری این رویداد بین‌المللی، عنوان کرد: ششمین دوره این رقابت‌ها از دوم تا نهم اسفندماه با حضور شطرنج‌بازان داخلی و خارجی در اهواز برگزار خواهد شد.

رییس هیات شطرنج خوزستان با بیان این‌که سال گذشته این مسابقات در سطح کیفی بسیار خوبی به میزبانی اهواز برگزار شد و بازتاب آن نیز عالی بود، گفت: اکنون در تلاش هستیم تا شطرنج‌بازان بیش از 20 کشور خارجی به اهوز بیایند تا رقابت‌ها در سطح بالاتری برگزار شود، البته برای دعوت از کشورهای خارجی، کمی زمان را از دست داده‌ایم ولی تمام تلاش خود را خواهیم کرد.

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: شطرنج
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار