آیین رهایی ۴ نفر از محکومان به قصاص نفس با حضور دریانی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران، محبی مدیر کل زندان‌های تهران و سایر مسئولین در ندامتگاه شهر ری برگزار شد.
کد خبر: ۷۰۶۷۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۰ 23 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ دریانی رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران در مراسم رهایی ۴ نفر از محکومان به قصاص نفس گفت: امروز با همت خیرین شاهد رهایی این تعداد از زندانیان محکوم به قصاص نفس از ندامتگاه شهرری هستیم.

وی اظهار کرد: این ۴ بانو مدت‌ها بود که به دلایل گوناگون در زندان تحمل کیفر می‌کردند که امروز با تلاش خیرین و مدیر کل زندان‌های تهران و رئیس کل دادگستری استان تهران در تلاش هستیم که از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان تهران گفت: 14 زندانی محکوم مالی نیز تا پایان سال جاری از زندان آزاد و به آغوش خانواده باز می‌گردند.

وی ادامه داد: انشاءالله روزی فرا برسد که دیگر زندانی محکوم مالی در زندان‌ها نداشته باشیم و تمام اهتمام سازمان زندان‌ها مصروف به زندانیانی باشد که برای جامعه خطرناک هستند.

در ادامه این مراسم محبی، مدیر کل زندان‌های تهران نیز عنوان کرد: با تلاش همکاران، مددکاران و قضات تعدادی از خانم‌ها که در زندان به لحاظ بدهی مالی و پرداخت دیه امکان آزادی آنان بود، اما به دلیل مشکلات مالی امکان پرداخت نداشتند شناسایی شدند و با دعوت ازخیرین و تلاش‌های رئیس کل دادگستری استان تهران و شورا‌های حل اختلاف نتیجه آن بر این شد که موجبات آزادسازی این تعداد از زندانیان فراهم شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم در آستانه سال نو این تعداد از زندانیان از زندان آزاد و به آغوش خانواده بازگردند.

در ادمه این مراسم اسماعیلی امام جمعه قرچک نیز ضمن تقدیر از کمک‌های خیرین و شورا‌های حل اختلاف گفت: یکی از مهمترین وظایف ما به عنوان پیرو شیعه اهل بیت (ع)، تبعیت از سنت حسنه پیغمبر(ص) و توصیه‌های خاص ایشان است.

اسماعیلی بیان کرد: در آستانه پیروزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی قرار داریم؛ انقلابی که با هدف تحول فرهنگی اخلاقی به پیروزی رسید و به لطف الهی و رهبری امام عظمیم الشأن و هدایت مقام معظم رهبری و خون‌های مقدس شهدا درخت انقلاب درحال باروری است که بهره آن نه تنها در داخل بلکه در تمام عالم مشهود است.

انتهای پیام/

 
 
منبع: میزان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار