رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین گفت: آموزش به کودکان در بخش‌های رفتاری، علمی، شهروندی و فرهنگ شهر نشینی میتواند زمینه ساز ساختن یک شهر خوب سالم و پرنشاط در آینده باشد.
کد خبر: ۷۰۷۶۴۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲ 26 January 2019

آموزش مفاهیم شهروندی به کودکان، زمینه ساز شهری سالم و بانشاط

 

به گزارش تابناک قزوین درافشاني، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین به همراه مدیرکل فرهنگ و ارشاد، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد قزوین از دوره مهارت افزایی و آموزش مربیگری مهد و پیش دبستانی بازدید به عمل آوردند.

درافشاني، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین ضمن این بازدید ، بر ضرورت آموزش و فرهنگ سازی در سنین کودکی تاکید کرد و افزود: آموزش به کودکان در بخش‌های رفتاری، علمی، شهروندی و فرهنگ شهر نشینی میتواند زمینه ساز ساختن یک شهر خوب سالم و پرنشاط در آینده باشد.

وی ادامه داد: در این دوره سعی شده است در کنار آموزش شیوه های تدریس نوین به مربیان، آموزش مفاهیم شهروندی و زندگی شهرنشینی جهت انتقال به کودکان به عنوان آینده سازان فردا بیان شود.

 

گفتنی است، این دوره که با همکاری سازمان فرهنگی، بهزیستی،  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و به همت موسسه دیجیتال کاسپین برگزار شد، 50 مربی پیش دبستانی حضور فعالانه داشتند.

این دوره به مدت دو روز در محورهای مختلف آموزشی، بویژه مباحث شهروندی برگزار شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار