مسعود نجفی مدیر روابط‌عمومی سی‌وهفتمین جشنواره فیلم فجر
کد خبر: ۷۰۷۸۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۹:۵۲ 26 January 2019

جشنواره,فیلم فجر,بلیت,جشنواره فیلم فجر, مسعود نجفی, افتتاحیه جشنواره فیلم فجر, نشست خبری جشنواره فیلم فجر, پردیس ملت, پردیس تاتر تهران

به گزارش «تابناک تهران»؛مسعود نجفی مدیر روابط عمومی سی و‌هفتمین جشنواره فیلم فجر در گفت‌و‌گوی اختصاصی خود با خبرنگار آفتاب از عملکرد خود در این دوره می‌گوید:

سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر طی مراسمی در نهم بهمن ماه در پردیس تاتر شهر تهران و از 10 بهمن در سالن های سینما آغاز می شود.همچنین از تاریخ 12 بهمن در استان ها نیز نمایش فیلم های جشنواره را خواهیم داشت.

اختتامیه جشنواره نیز  22 بهمن در برج میلاد برگزار خواهد شد.

نجفی در پاسخ به چشمی خبرنگار آفتاب در پاسخ به علت اختصاص دادن پردیس تاتر تهران به مکان افتتاحیه جشنواره،  با توجه به بار ترافیکی محل آن و علت عدم استفاده از مکان مشهورتر مانند تالار وحدت و برج میلاد گفت:

پردیس تاتر تهران یکی از مجهزترین سالن های کشور را دارد که آن طور که باید به بهره برداری نرسیده است،این سالن با ظرفیت نزدیک به دوهزار صندلی از فضاهایی است که تعداد تماشاگران بالایی دارد و هم سن مناسبی برای اجرای برنامه ها.

ضمن آنکه امسال در آغاز جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصمیم بر این شده است که این مراسم در منطقه ای از تهران باشد که مردم از هر قشر و فرهنگی بتوانند در مراسم شرکت کنند.

وی در ادامه درباره تعداد خبرنگاران و اصحاب رسانه در جشنواره و اعتراضات برخی به تخصیص یافتن درصد بالایی از مجوزهای حضور در جشنواره به معاونت سیاسی سازمان رسانه ملی پاسخ داد:

2227 نفر از اصحاب رسانه ثبت نام کرده اند که این رقم با دوره های دیگر فرق چندانی نداشته است،فقظ اینکه ما امسال این اعداد را رسانه ای کرده ایم و لیست منتشر شده است و این به آن معناست که چه مقدار این روبداد فرهنگی مورد استقبال رسانه و مخاطب است.

1200 نفر از بین این ثبت نام کنندگان انتخاب و بنا به ظرفیت پردیس ملت برای آنها کارت صادر خواهد شد.و تمام سعی ما بر این خواهد بود که به جز عوامل رسانه و کادر فنی آنها افراد دیگری حضور نداشته باشند که با کمبود صندلی و افراد ایستاده در سالن مواجه نشویم.

نجفی در پاسخ به خبرنگار آفتاب درباره علت تغییر مکان کاخ جشنواره از برج میلاد به پردیس سینمای ملت گفت:

این تقاضای دو طرف بود،هم سینماگران و هم بخشی از اهالی رسانه .فضایی که در برج میلاد به وجود آمده بود باعث اعتراض سینماگران و اهالی رسانه بود، و بین گزینه ها پردیس سینمایی ملت شرایط خوبی داشت و به عنوان سینمای اهالی رسانه انتخاب شد.به روال سابق نیز هنرمندان در پردیس چارسو حضور خواهند داشت.

سیمرغ های اهدایی جشنواره امسال در خارج از کشور ساخته شده است نجفی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره علت آن گفت:هرسال این اتفاق می افتاده است ولی امسال رسانه ای شده ،امکان ساخت این سیمرغ در داخل کشور با این ویژگی ها امکان پذیر نبوده و نیازمند دستگاه مخصوصی است که خرید آن برای ساخت سالی صد مجسمه هم به صرفه نیست چه رسد به سی عدد،این مطرح ترین جایزه سینمایی ایران است که متاسفانه امکان تولید داخلی آن فراهم نیست.

نجفی در ادامه گفت: یک خبر خوشحال کننده برای اهالی رسانه  وجود دارد، و آن آماده سازی پارکینگ طبقاتی واقع در پردیس ملت است که طی هماهنگی با قرارگاه خاتم و همکاری خوب آنها از دیشب آغاز و در حال تکمیل است و امیدواریم از آغاز جشنواره در اختیار اصحاب رسانه قرار گیرد.

مدیر روابط عمومی چشنواره فیلم فجر در پایان از نشست خبری اهالی رسانه در تاریخ 8بهمن خبر داد .

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار