فرمانده انتظامی شرق استان تهران از دستگیری زورگیر سابقه‌دار قرچک در کمتر از ۲ ساعت توسط نیروهای انتظامی خبر داد.
کد خبر: ۷۰۸۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۲ 27 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ سردار عبدالرضا ناظری فرمانده انتظامی شرق استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قرچک با اشاره به دستگیری یک متهم سابقه‌دار اظهار داشت: متهم زورگیر که اقدام به زورگیری و سرقت از زنان در مناطق خلوت قرچک می‌کرد، دستگیر شد.

وی گفت: متهم زورگیر که به معروف است کمتر ازسه هفته بوده که از زندان آزاد شده وپیش از این چندین با متهم محکوم به زندان شده بود و سابقه کیفری دارد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران افزود: این متهم بعد از آزادی زندان با حضور در مناطق خلوت و خانه‌هایی که رفت و آمد افراد غیر عادی در آنها زیاد بود مراجعه می‌کرد و اقدام به زورگیری سرقت گوشی‌های موبایل، پول و طلاجات می‌کرد.

وی بیان داشت: با شکایت یکی از شهروندان قرچک مبنی بر سرقت تلفن همراه و پول نیروی انتظامی بلافاصله وارد عمل شد و اقدام به شناسایی فرد سارق کرد.

سردار ناظری تصریح کرد: بعد از شناسایی سارق زورگیر به همراه همدست خود در کمتر از ۲ ساعت در کمین‌گاه خود پنهان شده بودند، دستگیر شدند.

وی ادامه داد: از شهروندان می‌خواهم از تردد تنهایی در محله‌های خلوت خودداری کنند و در صورت مشاهده افراد مشکوک با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند و پلیس را امین خود قرار دهند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: متهم به کمک یکی از دوستان خود که در زندان آشنا شده بود اقدام به سرقت و زورگیری از زنان این هدف وی بیشتر محله‌های خلوت و خانه‌هایی که در آن افراد ناسالم در آنجا تردد می‌کردند، اقدام به سرقت می‌کردند.

برچسب ها: قرچک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار