کد خبر: ۷۰۸۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰ 28 January 2019

روز گذشته در این صفحه گزارشی درباره دکتر مسعود صابری به چاپ رسید که ظاهرا ناراحتی دکتر را باعث شده ‏است. گزارشی که به بهانه حضور ایشان در برنامه خندوانه و انتقادهای صورت گرفته درباره اجرای این خواننده نگاهی داشت به ‏اتفاقاتی که در چند هفته اخیر افتاده و انتقادات گسترده‌ای که از ایشان در فضای مجازی به عمل آمده است. جریانی که دکتر مسعود ‏صابری آن را نتیجه تحرکات «مافیای موسیقی» می‌داند که تنها به این دلیل که او تهیه‌کننده کنسرت خودش بوده و نخواسته مافیای ‏موسیقی را در سود کنسرت‌هایش شریک کند هجمه بی‌سابقه‌ای را علیه او سامان داده است.

به گزارش «تابناک تهران»؛  به نقل از شهروند؛ دکتر مسعود صابری، جراح مغز و اعصاب که کنسرت‌ اخیرش به‌عنوان خواننده‌ این روزها زیر سنگینی شایعات گوناگون ‏قرار دارد، درباره کنسرت دی ماه خود می‌گوید: «من تمام فیلم‌های این دو کنسرت را دارم و هر جا و هر کس بخواهد می‌توان از روی ‏آنها ثابت کرد که در آن کنسرت پلی‌بک نخوانده‌ام. اصلا بازرسان ارشاد نمی‌گذارند کسی در کنسرت پلی‌بک بخواند و ندانستن این ‏قضیه از سوی رسانه‌ها عجیب است.»‏

واکنش تند دکتر خواننده به حواشی اخیر

مسعود صابری با اشاره به این‌که در این قضیه مظلوم واقع شده، کلیپ چند دقیقه‌ای پربازدیدی را که درباره‌‌اش منتشر شده، نتیجه ‏تلاش‌های مافیای موسیقی برای زمین زدنش می‌داند: «این کلیپی که مافیای موسیقی میلیون‌ها تومان هزینه ساخت و میلیون‌ها تومان ‏نیز هزینه پخش و انتشار آن کرده و مثلا خواسته با مقایسه من با کیم کارداشیان مرا به برندسازی و خودنمایی محکوم کند، از نوع ‏انتشارش مشخص است که ریشه درستی ندارد. این را هر کسی می‌داند که اینستاگرام و سایت‌ها و... برای پخش یک کلیپ یا تبلیغ ‏و... پول می‌گیرند، پول زیادی هم می‌گیرند، آن‌وقت این‌که این کلیپ با این فراگیری منتشر می‌شود خودش بهترین شاهد بر این ‏مدعاست که من مسعود صابری که بین مردم و مافیای کثیف موسیقی قرار گرفته‌ام، از نظر این مافیا باید زمین بخورم و بی‌اعتبار ‏شوم تا پس از این نه‌تنها مسعود صابری، بلکه هیچ‌کس دیگری جرأت نکند خودش برای خودش کنسرت برگزار کند و پولش را ‏به‌جای این‌که به مافیای موسیقی بدهد، خرج بچه‌های محروم این دیار کند.‏»

دکتر صابری پست اینستاگرامی منتسب به رامبد جوان را نیز پستی طنزآمیز و در راستای فشاری می‌داند که بر او وارد شده و او ‏خواسته با انتشار آن خود را از زیر سنگینی این فشار درآورد. ‏ دکتر مسعود صابری در پایان بحث را خلاصه می‌کند: «من باید بگویم این چیزها رابطه خوب مرا با رامبد جوان و دیگر سلبریتی‌ها ‏مخدوش نمی‌کند. دوم این‌که من پلی‌بک نخوانده‌ام و آخر هم این‌که این تبلیغات و انتقادات کار مافیای کثیف موسیقی است.»

برچسب ها: مسعود صابری
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
علیرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با سلام واحترام
به دکتر صابری ارجمندو خوانندگان فهیم ، متاسفانه پدید آورندگان بیمار این حواشی اخیر با بخل ونظر تنگی و حسادت وتخریب با ترفند های مجازی میخواهند به زور در پس ذهن و درک و شعور مردم رخنه کرده و به زور به مردم بقبولونند که آقای دکتر خواننده نیست صدای خوبی نداره این حرفادرحالیکه سخت در اشتباهند کمی انصاف وکمی درایت اثبات میکنه که ایشون نه تنها فردی متخصص و توانمند و فرهیخته است بلکه صدای بسیار خوبی هم دارن صدای ایشون از دل برآمده و بر دل نشسته و این محبوب شدن ایشون ومهربونی و حس نوع دوستی جناب دکتر همه ی این ترفندهارو حسادت هارو خنثی میکنه .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۸
با ترفندهای کامپیوتری تحریف، برش و همگام‌سازی کلمات......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۲ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
تابنالک پدر سوخته
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار