بخشدار مرکزی قرچک ورامین گفت: با توجه به مشکلاتی که جاده روستای صالح آباد به لحاظ روشنایی و نبود ایمنی راه دارد، روستاییان گلایه‌مند هستند چرا که به دلیل همین ایرادات فنی تلفات رخ داده و باید زودتر برای رفع مشکلات آن اقدام کرد.
کد خبر: ۷۰۸۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۶ 28 January 2019

به گزارش «تابناک تهران»؛ علیرضا رشیدیان در جلسه بررسی مشکلات لکه‌های صنفی صنعتی روستای صالح‌آباد در حوزه ورامین با اشاره به اینکه مطالبات عمده این محدوده در حوزه شهر است، تصریح کرد: خدمات طول مسیر جاده روستای صالح آباد با شهرداری است و این نهاد باید هرچه سریعتر برای این مهم اقدام کند.

وی به ضرورت خط کشی طول مسیر این جاده تاکید کرد.

مرتضی علیکاهی، مدیر آبفای منطقه باقرآباد نیز در این جلسه گزارشی از وضعیت آب رسانی ارائه داد و گفت: روستای صالح آباد ۹۰ لیتر بر ثانیه آب نیاز دارد و با این حال ممیزی املاک آغاز شده است. جلساتی به منظور بررسی نیازهای آبی برگزار شده تا در نهایت شبکه گذاری آغاز شود.

اردستانی، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت قرچک نیز در این جلسه گفت: ۹۰ درصد این واحدها پروانه صنفی دارند و مصوبه شورای عالی شهرسازی را اخذ کرده‌اند.

وی ادامه داد: پایش منطقه نیز انجام می شود تا این واحدهای تولیدی براساس عوارض پرداختی از شهرداری خدمات بگیرند.

در این جلسه صاحبان صنایع به مشکلات منطقه صالح آباد نظیر عرض کم جاده، مشکل روشنایی، مشکلات آب شرب، خطرساز بودن پیچ های جاده و ... اشاره کردند و از مسئولان خواستار توجه بیشتر شدند.

جلسه بررسی مشکلات لکه های صنفی صنعتی روستای صالح آباد به ریاست بهمن خطیبی سرپرست فرمانداری و با حضور معاون برنامه ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری، بخشدار مرکزی، رؤسای ادارات خدمات رسان و صاحبان صنایع در محل سردخانه و پخش محصولات کارخانه میهن واقع در این روستا برگزار شد.

 

منبع: ایسنا

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار