اعضای شورای شهر تهران در بررسی لایحه تردد شبانه وسایل نقلیه باری در محدوده کامیون ممنوع شهر تهران در سال ۹۸ تصویب کردند شهرداری تهران نسبت به معرفی کامیون‌بارهایی که عوارض آنها بیش از ۱۰ میلیون ریال باشد جهت توقف به پلیس راهور معرفی شوند.
کد خبر: ۷۰۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۰:۰۱ 29 January 2019
شورای شهر تهران| توقیف کامیون‌‌های باری با عوارض بیش از 10 میلیون ریال

به گزارش «تابناک تهران»؛ در ادامه صد و بیستمین جلسه شورای شهر تهران، بررسی لایحه تعیین عوارض تردد شبانه وسایل نقلیه باری در محدوده‌های کامیون ممنوع شهر تهران در سال 98 در دستور کار اعضای شورای شهر تهران قرار گرفت.

در ادامه بررسی این لایحه، اعضای شورای شهر تهران و دو کمیسیون برنامه و بودجه و همچنین حمل و نقل نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و در ادامه نیز کلیات این لایحه با  4 ماده و تبصره به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

در تبصره یکم ماده 2 این لایحه، شهرداری تهران موظف شد وسایل نقلیه، کامیون‌ها که عوارض آنها بیش از 10 میلیون ریال باشد را جهت توقف به پلیس راهور معرفی کند. ضمن اینکه در ماده 3 این لایحه نیز قرار شد که صددرصد از اجرای این مصوبه پس از دریافت از متخلفین به خزانه شهرداری تهران جهت توسعه حمل و نقل عمومی در راستای کاهش آلودگی هوای شهر تهران واریز شود.

ضمن اینکه به پیشنهاد سید حسن رسولی قرار شد این درآمد در بودجه سالیانه شهرداری تهران نیز در نظر گرفته شود.

به گزارش تسنیم، این لایحه با مواد و تبصره‌ آن در پایان با 17 رای به تصویب اعضای شورای شهر تهران رسید.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار