کد خبر: ۷۰۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۹ 30 January 2019

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در حالی باید در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران به مصاف سپیدرود رشت برود که به طور قطع علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و مهدی ترابی را به دلیل حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای جام ملت‌های آسیا و محسن ربیع خواه، حسین ماهینی و محمد انصاری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

همچنین بشار رسن نیز که قرار بود، یکشنبه با حضور در تهران، تمرینات خود با سرخپوشان را از سر بگیرد، باید گذرنامه جدید بگیرد و تا انجام شدن این موضوع و رسیدن به تهران در تمرینات حضور ندارد و برانکو مقابل سپیدرود از این بازیکن استفاده نمی‌کند. البته وضعیت ماریو بودمیر و محمد نادری نیز برای دیدار با شاگردان علی کریمی مبهم است و مسئولان پرسپولیس امیدوار هستند تا مجوز ITC او از طریق سیستم TMS دریافت کنند تا از آن‌ها مقابل جادوگر (لقب علی کریمی) استفاده کنند.

 

البته بدشانسی برای پرسپولیس کماکان ادامه دارد، زیرا جلال حسینی در تمرین پرسپولیس دچار مصدومیت زانو شد و وضعیت این بازیکن برای دیدار با سپیدرود مشخص نیست. کمال کامیابی نیا نیز برای این دیدار محروم است تا سرخپوشان قطعا هشت بازیکن خود را در اختیار نداشته باشند.

 

سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شیری، مهدی شریفی، ماریو بودیمیر، محمد نادری و سعید کریمی، 7 بازیکن جدیدی هستند که برانکو ایوانکوویچ آن‌ها را برای نیم فصل دوم لیگ برتر در اختیار خواهد داشت، به طور قطع در دیدار روز پنجشنبه این 2 تیم، بوژیدار رادوشوویچ در درون دروازه است و شایان مصلح و مهدی شیری در خط دفاع بازی خواهند کرد.

گفتمی است، دیدار این2 تیم، روز پنجشنبه از ساعت 15 در ورزشگاه سردار جنگل برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار