سردار آزمون که دیروز به خانه بازگشت، با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرام خود، نوشت: شاید این عکس تلخ‌ترین عکس دوران ورزشیم باشد.
کد خبر: ۷۰۹۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳ 30 January 2019
سردار آزمون از تلخ‌ترین عکس دوران ورزشی‌ خود رونمایی کرد

ضربات غیر فوتبالی سردار آزمون به بازیکنان ژاپن - عکس از علیرضا زینلی

 

به گزارش کندو نیوز، سردار آزمون که دیروز با کاروان تیم ملی به خانه بازگشت، عکسی از سکانس پایانی بازی ایران و ژاپن منتشر کرد و آن را تلخ‌ترین عکس دوران ورزشی‌ خود نامید. آزمون اما درباره عکس‌های سیلی زدنش بر صورت بازیکن ژاپنی که در تمام رسانه‌های خارجی به‌خصوص رسانه‌های ژاپنی بازتاب داشت، چیزی ننوشته است. عکس‌هایی که همه از آن به‌عنوان حرکتی زشت و خارج از اخلاق یادکردند و حتی ژاپنی‌ها علیه سردار آزمون در توییتر پست‌هایی منتشر کردند و او را یک رزمی‌کار دانستند تا یک فوتبالیست.

 

تلخ ترین عکس دوران ورزشی سردار آزمون به انتخاب خودش


آزمون درباره تلخ‌ترین عکس دوران ورزشی خود می‌نویسد:


«شکست بدترین اتفاق در ورزش، هیچ موقع باختن را دوست نداشتم و همیشه به بردن و پیروز شدن فکر کردم. شاید این عکس تلخ‌ترین عکس دوران ورزشیم باشد که دوست خوبم آقا ابوالفضل گرفته است. رفتیم تا چهار سال بعد؛ حیف حیف حیف. چقدر بهم تو این جام انرژی مثبت دادید و چقدر حمایت کردید، مرسی از همه شماها.»

 

نظر مخاطبان حتماً با سردار آزمون درباره تلخ‌ترین عکس دوران ورزشی او متفاوت است و شاید انتخاب آنها یکی از تصاویر زیر باشد:

 

ژاپنی‌ها علیه سردار آزمون در توییتر +عکستلخ ترین عکس دوران ورزشی سردار آزمون با نگاهی دیگر

 

 

شاید این عکس تلخ ترین عکس دوران ورزشی سردار آزمون باشد

 

 


انتهای پیام/#

 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
حاج رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۰
ایران با این حرکت زشت سردار آزمون در اخلاق هم بازنده بازی با ژاپن بود
Sardar my love
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۵
از نظر من سردار واقعا کار خیلی خوبی کرد اون یاروژاپنی باید میدونست ایرانی ها رو لباس تیم ملی حساسن و نباید سردار رو میزد باریکلا به عشق جان برو قهرمان ما هواتو داریم برای هرکی بازنده باشی برای من برنده ای عاشقتم عسق
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار