کد خبر: ۷۱۰۲۹۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۷ 01 February 2019

آرزو درزی | بی قانون

محبوب من!
از همین الان كه خواندن این نامه را شروع كنی، تا وقتی كه آن را به پایان ببری، چند دقیقه‌ای از عمر ارزشمندت سپری خواهد شد. می‌بینی؟ عمر به همین سرعت می‌گذرد. چه برنامه‌ای برایش داری كه چند سال دیگر پشیمان نشوی؟ ما باید بتوانیم از تك‌تك لحظات‌مان بیشترین استفاده را ببریم. راه حلش هم فقط پیش خودم است؛ كه اگر اوكی را بدهی نشانت می‌دهم.
محبوبم؛ اگر قلبت را برای همیشه به من بدهی و بیایی تا باهم زندگی‌مان را بسازیم،‌ سر پیری وقتی كه بازنشسته و از كار افتاده شدیم، اندوخته‌ای از عشق‌مان خواهیم داشت كه آرامش‌مان را تضمین خواهد كرد. یك سرمایه‌گذاری پرسود كه تمامی غم و غصه‌ها، سختی‌ها و تنهایی‌هایت را تحت پوشش قرار خواهد داد و تو برای همیشه خاطرت آسوده خواهد بود.
محبوب نازنینم، اگر می‌دانستی سود تضمینی همه این ماه‌هایی كه لفتش می‌دهی چقدر می‌شود، زودتر می‌آمدی برویم سر خانه و زندگی‌مان! من كه چیزی از تو نمی‌خواهم اول زندگی. با همین سرمایه كمی كه داریم، شروع می‌كنیم و ماه به ماه مبلغ پس‌اندازمان را بالا می‌بریم. اصلا خودت تعیین كن كه هرماه چقدر خرج كنیم؛ با این روش به امید خدا ظرف چندسال آینده نتیجه‌اش را می‌بینیم و اندوخته خوبی خواهیم داشت.
محبوب من؛ می‌دانی اگر از پشت بزنی در هر صورت مقصری؟ ببخشید با تو نبودم. هی به این بچه‌ها می‌گویم وسط نامه از من سوال نپرسند.
خلاصه كه اگر آن اوكیِ لامصب را بدهی، قول می‌دهم كه به تمامی تعهداتم وفادار بمانم و تا آخر مدت رابطه‌مان هیچ شخص ثالثی را به قلبم راه ندهم. امیدوارم حرف‌هایم را باور كنی و فكر نكنی برای مال و اموالت كیسه دوخته‌ام و می‌خواهم جیبت را خالی كنم.
به من اعتماد کن و قلبت را به من بده و مطمئن باش که چندین سال دیگر از تصمیمی که امروز گرفته‌ای راضی خواهی بود. کارتم را ضمیمه همین نامه کرده‌ام و منتظرم که از ساعت هشت صبح الی پنج عصر با من تماس بگیری. اگر هم با تماس تلفنی مشکل داری، می‌توانی عدد 68 را به سامانه پیامکی که روی کارت درج شده بفرستی، این مژده را هم بدهم که اگر تا ساعت 24 امشب پیام را بفرستی، از 10 درصد تخفیف ویژه عید تا عید مهریه برخوردار می‌شوی. دیگر خود دانی.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار