مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک گفت: ۸۵ درصد مدرسه‌ها در قرچک بعد از انقلاب ساخته‌شده است.
کد خبر: ۷۱۰۶۹۲
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸ 02 February 2019
۸۵ درصد مدارس قرچک بعد از انقلاب ساخته‌شده است

به گزارش «تابناک تهران» از قرچک، مهدی نیکبخت مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک در مراسم زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی که در مدرسه دخترانه نمونه ارشاد برگزار شد، اظهار داشت: ایام‌الله دهه مبارک فجر که با شعار افتخار به گذشته امید به آینده است را به همه مردم ایران تبریک عرض می‌کنم و نام و  یاد رهبر کبیر انقلاب اسلامی  حضرت امام خمینی (ره) و شهدای جنگ تحمیلی به‌خصوص شهدای دانش‌آموز و ۵ هزار شهید معلم را که در راستای اعتلای  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جان خود را تقدیم انقلاب کردند را گرامی می‌داریم.

وی گفت: در ۴۰ سال گذشته باوجود فشارهای خارجی، تحریم‌های ظالمانه و جنگ هشت‌ساله که توسط کشورهای استکباری به ما تحمیل شد، کشور با داشتن جوانان غیور پیشرفت‌های خوبی در حوزه‌های هسته‌ای، نانو پزشکی، موشکی، دفاعی و غیره به دست آورده است و همه این پیشرفت‌ها حاصل خون‌های پاکی بود که برای دفاع از این سرزمین ریخته شده است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان قرچک بیان داشت: در شهرستان قرچک بیش از سه هزار فرهنگی وجود دارد که ۸۰ درصد آن‌ها مدرک تحصیلی بالای کارشناسی به برکت این انقلاب دارند و در حوزه ساخت‌وساز مدارس در روستاها ۸۵ درصد بعد از انقلاب بوده که ساخته‌شده است.

نیکبخت خاطرنشان کرد: قبل از انقلاب اسلامی در قرچک ۷ مدرسه روستایی وجود داشت که در حال حاضر این آمار به ۲۱ رسیده و رشد کلاس‌های درسی بسیار بالا است.

 وی در پایان گفت: در حوزه شهری نیز در شهرستان قرچک ۱۶ مدرسه وجود داشت که در حال حاضر این آمار به ۸۵ مدرسه رسیده که همه پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی ایران است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار